piątek, 3 sierpnia 2018

Nie ma wyroku skazującego za rzekome znęcanie

Bo nigdy żadnego znęcania nie było.

Dodam, że nie ma wyroku sądu odbierającego mi zwierzęta, nie ma postawionych mi zarzutów o znęcanie, ani nie toczy się przeciwko mnie żadne postępowanie o znęcanie. Nawet nie byłam przesłuchiwana w takiej sprawie. 
Podkreślam, że nigdy nie znęcałam się nad zwierzętami i nikt mi tego nie przypisze, nie udowodni, a wszelkie machloje dążące do tego - zdemaskuję.

Złodzieje, którzy mnie okradli mataczą od 3 miesięcy i za to jest odpowiedzialna prokuratura, która zamiast ścigać złodziei, chroni ich i trzyma ich stronę oraz oddaje w ich ręce moją własność, a mi blokuje do niej dostęp. 

Budzi to wątpliwość co do sensu istnienia takiej jednostki. Wszak prokuratury służą do ścigania przestępców, a nie do prześladowania okradzionych właścicieli.

20 komentarzy:

  1. Nie trzeba prawomocnego wyroku sądu, żeby zabezpieczyć zwierzęta na czas postępowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed czym zabezpieczyć? Toczy się jakieś postępowanie przeciwko mnie za moimi plecami?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma żadnych podstaw do żadnego zabezpieczania. Moje konie są w bardzo dobrych rękach, w bardzo dobrej potwierdzonej badaniami weterynaryjnymi kondycji zdrowotnej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Konie bez wyroku sądu można wywieźć tylko w sytuacji zagrożenia życia, zagłodzenia itp. Takiej sytuacji tutaj nie ma. Wywoź sobie krowy Wąsewicza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Konie będą zabrane pod zastaw długów jakie wygenerowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za pobyt owiec i kóz w trzymiesięcznym więzieniu zamiast na mojej zielonej łące? Sam wygenerowałeś te długi i sam będziesz je spłacał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż nie. Długi będzie spłacał ten, kto jest wskazany prawnie. Czyli ty. Jeśli nie dobrowolnie, to cię zlicytują. Już dość lekceważenia prawa. Nareszcie. Większość ludzi potrafi nie łamać prawa, a ty nie jesteś żadnym wyjątkiem, nawet, jeśli ci się ono nie podoba.

      Usuń
  7. najpierw musisz mi udowodnić znęcanie lub zaniedbania, a nie było żadnych i dobrze o tym wiesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że prokurator ci to udowodni. Przybliż sobie pojęcie "biegły". Ich opinie są niepodważalnymi dowodami w sądzie. A w tym przypadku ekspertyzy są dla ciebie bardzo niepomyślne. Inne dowody, chociażby twoje własne słowa z bloga, są w zasadzie zbędne. Bo same opinie biegłych wystarczą, aby skazać cię za znęcanie się nad zwierzętami ze szczególnym okrucieństwem.

      Usuń
  8. Tak czy inaczej, ta ustawa o ochronie zwierząt musi być zaskarżona do Trybunału Konstytucyjnego, gdyż prowadzi do skrajnych patologii, karmi najgorszych powiatowych bydlaków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach ci biegli. Biegli manipulanci robiący oceny na zlecenie określonych organów i w sposób przez nie zasugerowany.

    Poproszę o nowego biegłego, jeśli biegły wynajęty przez zorganizowaną grupę przestępczą będzie usiłował wrobić mnie w znęcanie się, którego nie było i nie ma.

    Przypominam, że fałszowanie dokumentacji to jest przestępstwo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Samo to, że zorganizowana grupa przestępcza która mnie okradła z mojego inwentarza, nie dopuszcza mnie i mojego weterynarza do moich zwierząt, świadczy o tym, że się tam grubo mataczy materiałem dowodowym. To jest pewne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lokalni weterynarze zostali uprzedzeni prawdopodobnie przez Salamona, aby nie robili oględzin moich zwierząt na mojej farmie, bo mi odmówili wszyscy po kradzieży moich owiec i kóz.

    Oznacza to, że szykowano już wtedy grunt pod grube fałszerstwa.
    Dlatego przez miesiąc czasu wójt blokował mi dostęp do dokumentacji, a w samej dokumentacji są zamazane fragmenty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stary, wypróbowany schemat działania oleckiej zorganizowanej grupy przestępczej: mataczenie, fałszowanie dowodów, fałszywe zeznania, podstawieni biegli ze z góry ustalonymi wynikami ich ocen, wysyłanie mnie na sądowe badania psychiatryczno-psychologiczne celem podważenia mojej wiarygodności. O drzucanie wszystkich moich dowodów w sprawie, odmowa przesłuchania moich świadków. To już było przerabiane. Ta klika ma wypracowane od metody manipulacji. Pewnie nie z jedną osobą takie numery robili.

    Dlatego niezbędna jest głęboka reforma organów ścigania, bo zamieniły się w potwora zżerającego społeczeństwo, które go karmi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie są twoi przyjaciele, rodzina?
    Dlaczego sama walczysz z resztą świata?

    OdpowiedzUsuń
  14. Walczę sama, bo ja mam odwagę, a inni jej nie mają. Idą za głosem tłumu i strachu. Nie potrafią myśleć samodzielnie lub zwyczajnie boją się o siebie i swoje rodziny. Nie chcą się narażać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Są też przyjaciele, którzy pomagają mi dyskretnie. To też ma swoją wartość.

    OdpowiedzUsuń
  16. A twoja rodzina?
    Czemu nie pomaga?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!