środa, 15 sierpnia 2018

Wójt wymordował połowę mojego stada! 😧😧😧

Wójt ze swoją kliką doprowadził do śmierci połowy stada owiec i kóz. 😬😬
Przy życiu została tylko połowa wywiezionych owiec i połowa wywiezionych kóz. 😬

Na początku zaraz po wywiezieniu podali im truciznę, po której strasznie wymiotowały i chudły. Głodzili je tygodniami, a one pluły krwią.
Z wycieńczenia w ciągu 3,5 miesiąca padło połowa populacji, połowa wywiezionych owiec i kóz. 😬😬😬

Byłam wczoraj w Urzędzie Gminy i zajrzałam do dokumentacji.
Akta mocno wypatroszone, połowę dokumentów wyjęte lub zamazane, ale urzędniczka zdradziła, ile owiec i kóz przeżyło "opiekę" wójta Locmana.
Wynika z tego, że połowa wywiezionych owiec i kóz nie żyje 😧😧😧

W aktach jest wzmianka weterynarza o "niestrawności", wcześniej na internecie była informacja Kozłowskiej o masowych wymiotach i kaszlu owiec na farmie, gdzie zostały wywiezione, o ich odwodnieniu, podczas gdy owce u mnie będąc nie kaszlały, ani nie wymiotowały. Ani jedna owca nie padła u mnie przed napadem fundacji Molosy Adopcje.

Wychodzi na to, że otruli mi zwierzęta, aby doprowadzić do skrajnego wychudzenia i zgonów. Chodziło im o sfabrykowanie pretekstu do zaboru, gdy się okazało, że "zabór" był bezpodstawny, a sama "interwencja" była kradzieżą. To przestępcy. Zbrodniarze znęcający się nad moimi zwierzętami. Łachudry najgorszego sortu. 😤😤😤

Zadzwoniłam wczoraj na 112, niestety dyżurny odmówił interwencji 😕
Nie wiem do kogo mam się zwrócić o pomoc dla moich zwierząt 😥😥😥
Robią im straszną krzywdę, i żaden organ państwa nie reaguje!!!

9 komentarzy:

  1. Indianko, pisz prosto do Prokuratury Krajowej. To niepojęte, co się tam wyrabia w tej gminie. Ci ludzie są jacyś chorzy na umyśle!
    Jak można okraść kobietę i wymordować jej ukochane zwierzęta?!
    W głowie się nie mieści!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzędniczka taka uczynna? Jakoś nie chce mi się wierzyć w to, co piszesz. A co do dokumentacji: wszystko, co ważne, jest u prokuratora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z akt gminnych nie wynika, żebym zagłodziła zwierzęta lub się nad nimi znęcała, lecz, że to gmina zwierzęta wyniszcza i się nad nimi pastwi. Z mojego gospodarstwa wywieziono zdrowe, dobrze odżywione owce i kozy. Gdyby nie ta barbarzyńska grabież - wszystkie zwierzęta by żyły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wynika z tego, co ma prokurator. Chyba logiczne.

      Usuń
    2. Nie wiem co ma prokurator i czy ma, ale prokurator w przeciwieństwie do wójta zna prawo i musi się opierać na dowodach, a nie na oszczerstwach Kozłowskiej, Salamona i Bartczak. Ja nigdy nie znęcałam się nad zwierzętami i prokurator nic na mnie nie ma. Każde pomówienia zaś z łatwością obalę.

      Usuń
  4. Gdy przyszłam, na samym wierzchu akt sprawy administracyjnej dotyczącej wszczętej procedury odbioru - leżał akt zgonu kolejnego zwierzęcia. Widać padają im zwierzęta na bieżąco. Urząd Gminy, Molosy Adopcje i PIW Olecko są odpowiedzialni za zgony moich zwierząt. Nie obchodzi mnie to, że jestem ja sama kontra ich szajka, kontra ich kłamstwa i manipulacje. Nie daruję im mojej krzywdy i moich zwierząt. Te kreatury zamieniły moje życie i moich zwierząt w gehennę.

    Zrobię wszystko, żeby wsadzić ich do pudła. To przestępcy. Z głupoty, mściwości, złośliwości i chciwości zostali zorganizowaną, cyniczną grupą przestępczą. Miejsce dla takiej grupy jest w pudle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie też się zbiera za te bezpardonowe pomówienia, wulgaryzmy, za całokształt powinnaś być kobieto ścigana i ukarana z urzędu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to w dupie. Zostałam przez was zaszczuta i doprowadzona do amoku. To wasza wina, że sypię wulgaryzmami. To reakcja na waszą przemoc wobec mnie i moich zwierząt.

      Ja piszę prawdę. Prawda to nie jest pomówienie. Jesteście złodziejami i zorganizowaną grupą przestępczą, cholernymi, bezwzględnymi stalkerami. Opisałam was precyzyjnie.
      Moja ocena waszych zbrodni jest trafna.

      Usuń
  6. Wójt pominął wszystkie moje dowody w sprawie, ale sąd nie pominie.Zresztą odwołam się do SKO jak wyda decyzję o odbiorze mi zwierząt. Wcześniej czy później będą musieli mi oddać zwierzęta i zapłacić za te, które zamęczyli.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!