sobota, 25 sierpnia 2018

toksyczność stalkerów to sposób na niszczenie upatrzonej ofiary

Pragnę poinformować nieświadomych, że osoby na Facebooku, na profilu podszywającym się pod moje Rancho, które zajmują się nękaniem mnie od 6 lat, co jest samo w sobie przestępstwem kryminalnym i według prawa podlega ściganiu na terenie całego kraju, swoją truciznę sączą interesownie. Ich celem jest doprowadzenie ich ofiary do zgonu. Wszystkie ich zabiegi do tego dążą. Są to wyrachowani psychopaci, niezdolni do współodczuwania, niezdolni do empatii i prawdziwie dobrych ludzkich odruchów. Oni tylko mogą imitować zachowania i postawy, za którymi nie stoją u nich głębsze emocje.

Ich fałsz i manipulacje mają na celu urobienie opinii publicznej przeciwko mnie, w ten sposób, by atakowały mnie zupełnie przypadkowe osoby.
Ci toksyczni stalkerzy wzniecają hejt przeciwko mnie, manipulując strzępami informacji, kłamiąc, insynuując, szczując, śląc donosy do wszystkich możliwych instytucji, wywołując drażliwe sytuacje i interwencje.

Stalkerzy ze strony Rancho Romantica de syf na Facebooku obrażają mnie, poniżają, wyzywają, oczerniają, szczują na mnie ludzi. Swoje kłamstwa, pomówienia, manipulacje i swój jad sączą planowo i systematycznie od 2012 roku. Rozsyłają linki do tego swojego paszkwila po całym internecie, po wszystkich portalach i forach, gdziekolwiek się kiedykolwiek pojawiłam.

Postarali się, by w tagach tej strony były ulokowane moje namiary, moje dane, w ten sposób, by osoby chcące się ze mną skontaktować przez Facebook, trafiały właśnie na tamtą ich stronę, gdzie są wprowadzane w błąd co do mnie i odpowiednio urabiane przeciwko mnie.

Stalkerzy z Rancho Romantica de syf, strony pełnej pogardy i nienawiści do mnie są odpowiedzialni za to, że zostałam zaatakowana fizycznie w zeszłym roku i w tym roku.

Na podstawie ich szczucia, donosów, anonimów - w zeszłym roku zostałam pobita, byłam duszona, moje zwierzęta były rozjeżdżane motorem, traktorem, wójt przysłał do mnie GOPS by założył mi sprawę sądową o umieszczeniu w zakładzie psychiatrycznym, a w tym roku sprowadził do mnie fundację Molosy Adopcje, która mnie okradła. Sam wójt przejął moje zwierzęta i pastwi się nad nimi powodując masowe zgony. Około połowa wywiezionych na cudzą farmę zwierząt została zamęczona na śmierć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!