poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Grube runo uratowało barana przed wilkami

9 komentarzy:

  1. I to ma być wytłumaczenie dlaczego od lat nie strzygłaś swoich owiec?
    Żałosna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Owce były co roku strzyżone. Runo na owcy to nie zbrodnia. Runo chroni przed zimnem i atakami psów.

    Zbrodnią jest napadanie na hodowcę i zabieranie mu cennego czasu, niezbędnego do prac hodowlanych i pielęgnacyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby wszystkie moje owieczki były zarośnięte jak ten baran Szrek, to by przeżyły ataki psów moich sąsiadów. Te co były zagryzione to miały za mało futra.

    OdpowiedzUsuń
  4. A w lato niegolenie owiec to po prostu zaniedbanie. Ubierz sobie korzuch, wyjdź na pełne słońce i tam posiedz. Zobaczymy czy nie zmienisz zdania

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierdolo! Kwiecień i maj to jeszcze wiosna, a nie lato, nadto nie ma obowiązku strzyżenia w określonym miesiącu. Każda hodowla ma swoje terminy, są i takie co strzygą owce w lipcu lub sierpniu i nie jest to zaniedbanie. Moje owce zaczęłam strzyc w kwietniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. I przez 30 dni ostrzygłaś DWIE OWCE? Imponujące!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ja mówię ogolnie, a nie konkretnie o tym roku :) nie było paroba do postrzyżyn to owce cały rok w korzuchu latały. Na całe szczęście ty już owieczek nigdy w zyciu nie ujrzysz, no chyba że w google grafika ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, no super, fajnie! Ja nie zobaczę owiec, za to wy chuje pierdolone, zobaczycie, jak ja potrafię się mścić za zrobienie mi krzywdy. Postaram się wam dojebać z każdej strony. Wyśledzę każdą waszą machloję i będę zgłaszać do skutku, aż was wszystkich pozamykają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skurwiele chcą ze mną wojny, to będą ją mieć.
    Rok temu napad na mnie, teraz znowu. Ja tego nie daruję i te gęby cyniczne przestaną być takie ucieszone z poniewierania mnie.
    Każdy skurwiel będzie biegał i się tłumaczył ze swoich nadużyć.

    Mam nadzieję, że Dobra Zmiana szmaciarzy wyjebie ze stanowisk, które kalają.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!