niedziela, 12 sierpnia 2018

5 dowodów braku podstaw do wywiezienia zwierząt na mocy ustawy o ochronie zwierząt

Jak widać, na razie zamieściłam na moim nowo utworzonym kanale 5 filmów pokazujących kondycję moich zwierząt, jak i warunki chowu. Mam ich więcej. W odpowiednim momencie je zamieszczę.

Dwa zamieszczone filmy są z dnia 2 maja 2018 roku, kiedy zostałam napadnięta przez fundację Molosy Adopcje oraz ludzi przysłanych i sprowadzonych przez wójta Locmana i PIW Olecko.

W nocy 3 maja 2018 roku, miała miejsce barbarzyńska grabież mojego inwentarza.
Podczas niehumanitarnego transportu, rabusie doprowadzili do zgonu 2-3 owiec. Byle ukraść, byle się nachapać, nie patrząc na dobro zwierząt i hodowcy.

Trzy kolejne filmy są z sierpnia 2018 roku. Pokazują aktualny stan zdrowia i odżywienia moich koni, owiec, kozy.

Jak widać, moje zwierzęta swobodnie wypasane na niemal 11 hektarach zielonych pastwisk, wyglądają wspaniale, są zdrowe, zrelaksowane. Krótka, letnia sierść lśni i odbija Słońce, jak namaszczona olejami, jak czyste złoto.
 
Także wiosną, na przełomie kwietnia i maja 2018 zwierzęta wyglądały dobrze, nie były zagłodzone, chore, osowiałe. Zmieniały już sierść, matki odzyskiwały kondycje po porodach, poiły z powodzeniem swoje źrebięta.

 Ludzie, którzy mnie okradli, fałszują dowody przeciwko mnie, aby wytworzyć podstawę prawną do stałego zaboru zwierząt. Jednak ani myślę poddawać się i nigdy nie pozwolę na takie manipulacje i oszustwo. 

Udowodnię, że wszystkie moje zwierzęta w dniu ich grabieży przez ludzi, których obowiązkiem jest ochrona rolnika przed kradzieżą, były w dobrej kondycji i nic im nie brakowało.

"Interwencja" była mocno naciąganą akcją, zwykłą kradzieżą cudzego mienia znacznej wartości.

Konie i owieczki Indianki zdrowe i fest wypasione.

Konie naturalnie lśniące jak złoto.

7 sierpień 2018, konie na pastwisku.

Konie i owce na podwórku i siedlisku 2 maja 2018

Konie i owce w dniu ataku przez Molosy Adopcje

5 komentarzy:

  1. Co za ciepły i...seksowny masz głos Indianko :-) Normalnie jestem w szoku,do tej pory znałem Ciebie z mniej lub bardziej ostrych i z przekleństwami wpisów na blogu :-/ a tu Twój piękny głos,mogłabyś prowadzić audycje radiowe :-) co za miłe zaskoczenie,teraz bardzo żałuję że gdy w lipcu przejeżdżałem przez Kowale Oleckie,nie skręciłem w Twoją stronę :-) nawet gdybyś mnie nie wpuściła,to na żywo usłyszałbym Twój głos,nawet...gdybyś mnie pogoniła :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę prowadzić audycje radiowe. Będę demaskować korupcję lokalnych organów, ich machloje i przestępstwa. Nie pozwolę, by na Mazurach Garbatych rządzili lewicowi bandyci!

    OdpowiedzUsuń
  3. Audycje radiowe lepsze dla ciebie, bo na siedząco. Nie będziesz tak sapać i dyszeć jak na tych filmach. Swoją drogą, nieźle jesteś odżywiona jak na ubogą rolniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ze wzburzenia i z nerwów, tak sapałam. Filmy były nagrane po pierwszym ataku na mnie dokonanym przez Molosy Adopcje i PIW Olecko. Wcześniej nachodziłam się po całym gospodarstwie z nimi.
    To duża trauma dla mnie była.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie trawię normalnie. Mam spowolniony metabolizm. Normalnie jem, ale tyję, jakbym codziennie zjadała krowę z kopytami :)

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!