niedziela, 12 sierpnia 2018

Narzędzie faszystowskiej cenzury w rękach Żydów

Facebook się błaźni. Jego działania upodabniają się do komunistycznej cenzury wprowadzonej za komuny przez Żydów w Polsce, coby blokować wolność słowa, niszczyć prawdę i ludzi. Wstyd.

Ten post jest niezgodny z naszymi Standardami społeczności
Tylko Ty widzisz ten post, ponieważ narusza nasze standardy dotyczące treści propagujących nienawiść.
Ja mam żyda wójta w gminie, żyda inspektora powiatowej weterynarii. Ci dwaj knuli przeciwko mnie od lat i mnie okradli z inwentarza 3 miesiące temu.



  • Niedawno opublikowałaś coś, co narusza zasady Facebooka, więc tymczasowo zablokowano Ci możliwość korzystania z tej funkcji. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź Centrum pomocy.

    Aby uniknąć ponownego zablokowania, upewnij się, że przeczytałaś i zrozumiałaś Standardy społeczności Facebooka.
    Blokada będzie aktywna przez 30 dni.
  • Jeśli wydaje Ci się, że widzisz to w wyniku błędu, powiadom nas o tym.

Przecież to sama prawda. Nie rozumiem tych faszystowskich działań Facebooka. Tzn. nie powinno mnie to dziwić, odkąd wiadomo, że Facebook jest narzędziem kontroli i propagandy w rękach Żydów tworzących New World Order mający eksploatować jednostkę na maxa, pozbawiając jej elementarnych wolności i swobód obywatelskich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!