sobota, 25 sierpnia 2018

Mataczenie w dokumentacji 馃槧

Strony akt sprawy dot. rozpatrzenia wniosku fundacji Molosy Adopcje o czasowe "odebranie" mi zwierz膮t s膮 nieponumerowane. Mo偶na wyci膮ga膰 dokumenty i chowa膰 przede mn膮, gdy si臋 chc臋 z nimi zapozna膰.

Gdy dwukrotnie pr贸bowa艂am przejrze膰 akta, urz臋dniczka Bartczak najpierw wyci膮ga艂a z nich dokumenty, abym nie mia艂a wgl膮du, w co mnie wrabiaj膮, co knuj膮 przeciwko mnie oraz co si臋 dzieje z moimi owcami i kozami w ich r臋kach, jaka tam masakra odchodzi.

W przedstawionych mi, mocno wypatroszonych aktach by艂o brak mi臋dzy innymi informacji o wynikach ogl臋dzin owiec, brak informacji jakie 艣rodki zwierz臋tom podano (zacz臋艂y po nich gwa艂townie wymiotowa膰, kaszle膰 i chudn膮膰), brak wynik贸w bada艅 laboratoryjnych, brak opinii sprowadzonych przez w贸jta i PIW Olecko weterynarzy, brak opinii bieg艂ych weterynarzy, brak dokument贸w transportowych i utylizacyjnych.

Raz by艂a informacja o filmie kr臋conym na tamtej farmie podczas czynno艣ci przy moich owcach, podczas kt贸rych kilka owiec pad艂o.
Gdy poprosi艂am o kopi臋 tego filmu - odm贸wiono mi wydania. Teraz czytam w notatce od w贸jta, 偶e 偶adnych film贸w nie kr臋cono. Czyli niewygodne dowody 艣wiadcz膮ce na ich niekorzy艣膰, ukrywaj膮 i niszcz膮.

Z dokumentacji, kt贸r膮 mi udost臋pniono, nie wynika, abym zaniedbywa艂a zwierz臋ta lub si臋 nad nimi zn臋ca艂a. Wida膰 za to ruchy w贸jta, maj膮ce na celu znalezienie haczyka na mnie. Pisuje on do ARiMR i Nadzoru Budowlanego, pr贸buj膮c uczepi膰 si臋 czego艣. Szuka na mnie haka, pretekstu, by nie odda膰 mi zwierz膮t. W臋szy.

W贸jt nie dopuszcza 偶adnych moich dowod贸w. Nie przes艂ucha艂 偶adnego z moich 艣wiadk贸w, o kt贸rych przes艂uchanie wnioskowa艂am dwukrotnie.

Kr臋c膮, matacz膮, kombinuj膮. Ju偶 samo to, 偶e nie dopuszczaj膮 mnie do ogl臋dzin moich owiec od 4 miesi臋cy po okradzeniu mnie z mojego inwentarza, oraz d艂ugo ukrywali przede mn膮 podstawowe informacje na temat losu moich owiec i k贸z, blokowali dost臋p do akt sprawy, 艣wiadczy to o grubym, przest臋pczym mataczeniu.

Z gospodarstwa wywie藕li mi zdrowe, dobrze od偶ywione zwierz臋ta.
Przed wywozem, 偶adne zwierz臋 nie chorowa艂o, 偶adne nie pad艂o z g艂odu czy choroby na mojej farmie.

Pierwsze padni臋cia nast膮pi艂y zaraz po niehumanitarnym transporcie zorganizowanym przez szajk臋: fundacj臋 Molosy Adopcje, w贸jta Locmana i inspektora Kornela Laskowskiego.

Podczas 4 miesi臋cy przetrzymywania moich zwierz膮t poza moj膮 farm膮, doprowadzili do zgonu oko艂o 20 sztuk owiec i k贸z. W贸jt pisze o 15 pad艂ych "odebranych" owcach, urz臋dniczka m贸wi艂a jeszcze o padni臋ciach kilku k贸z oraz nowonarodzonych jagni膮t.

Moje zwierz臋ta przechodz膮 gehenn臋 w r臋kach w贸jta Locmana i bezdusznej manipulantki, urz臋dniczki Bartczak.
Jestem przekonana, 偶e planowo wyniszczaj膮 moje stado. 馃槯馃槯馃槯

Bym si臋 zwr贸ci艂a o pomoc dla moich zwierz膮t do fundacji pro zwierz臋cej, ale nie ufam 偶adnej.
Z tego co widz臋, wszystkie fundacje to drapie偶ne szajki nastawione na okradanie hodowc贸w, nieinteresuj膮ce si臋 szczerze dobrem zwierz膮t.
S膮 zarz膮dzane przez cwaniak贸w nastawionych na zysk, a nie na pomoc prze艣ladowanym i zam臋czanym zwierz臋tom.

Ponadto w贸jt Locman ma w kieszeni oleck膮 policj臋 i ta nie da mu wydrze膰 owiec i k贸z. Wszystkie tam u niego padn膮 i nikt palcem nie kiwnie, by zwierz臋tom pom贸c.

Na tamtej farmie zachodz膮 przes艂anki spe艂niaj膮ce znamiona zn臋cania si臋 nad zwierz臋tami ze szczeg贸lnym okrucie艅stwem wg ustawy o ochronie zwierz膮t.

Zg艂aszam to gdzie trzeba, niestety, instytucje dzia艂aj膮 bardzo powoli.
Zanim zadzia艂aj膮, nie b臋dzie zwierz膮t do uratowania.

Policja olecka absolutnie nie jest zainteresowana ratowaniem zwierz膮t.
Pozwol膮, by wszystkie u w贸jta pad艂y. PIW Olecko niby sugerowa艂 w贸jtowi Locmanowi zwrot zwierz膮t na moj膮 farm臋, ale w aktach sprawy administracyjnej dot. procedury odbioru, nie ma 艣ladu tych sugestii.

Lokalne organy s膮 w pe艂ni odpowiedzialne za holokaust moich zwierz膮t.
One uknu艂y i zorganizowa艂y grabie偶, one doprowadzi艂y do zag艂ady mojego stada owiec i k贸z.


12 komentarzy:

  1. Ty naprawde nie rozumiesz 偶e nie masz po prostu prawa wgl膮du do wszystkich akt?
    Nikt nie mataczy bo nie musi.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Jestem stron膮 w tym post臋powaniu i mam prawo wgl膮du do ca艂ej zawarto艣ci akt. Urz臋dniczka nie prawa ukrywa膰 przede mn膮 dokument贸w.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Sprawa dotyczy mnie i moich zwierz膮t. Wszystkie dokumenty zebrane w tej sprawie musz膮 by膰 mi udost臋pnione. Koniec kropka!
    Mam prawo zapozna膰 si臋 z ka偶dym zawartym tam dokumentem i odwo艂a膰 si臋 od ka偶dego oszczerstwa, kt贸re tam znajd臋.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To id藕 do prokuratora, a nie urz臋dniczki.

      Usu艅
  4. Iza masz racj臋 i nie daj sobie wm贸wi膰 ze jest inaczej. Mo偶e jednak spr贸buj zg艂osi膰 spraw臋 do innej fundacji, policja dla zwierz膮t np. Warto spr贸bowa膰

    OdpowiedzUsu艅
  5. Niestety nie masz racji. Toczy si臋 post臋powanie w sprawie i w艂a艣nie jakonstrona, nie mo偶esz NA RAZIE mie膰 wgl膮du we wszystko, 偶eby zapobiec mataczeniu i dzia艂aniom pozorowanym.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ale偶 mataczenie i to grube mataczenie i ruchy pozorowane tam ca艂y czas odchodz膮. Z艂odzieje ukradli mi zwierz臋ta i robi膮 co z nimi chc膮. Kto to widzia艂, 偶eby rolnika do jego w艂asnych zwierz膮t nie dopuszcza膰, podczas, gdy do mojej w艂asno艣ci maj膮 dost臋p jakie艣 podejrzane osoby. Zwierz臋ta zosta艂y przez nich otrute, nie ma innej mo偶liwo艣ci, aby w tak kr贸tkim czasie doprowadzono do takich masowych zgon贸w. Za te zgony odpowiada Locman, bo on zwierz臋ta moje przyw艂aszczy艂 sobie i pozwala, by umiera艂y jedno po drugim.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Tw贸j sublokator 艂azi po okolicy i tez r贸zne rzeczy opowiada a ludziska si臋 znaja i lubi膮 podawa膰 dalej. Na chorobe Ci ta niby niemka,co to dawniej by艂a ch艂opem, bo ma karte i p艂aci w Cichym za zakupy, czy 偶eby wozi艂a w贸zkiem skradzione rzeczy do Ciebie.Tyle warta Twoja uczciwo艣c ile na tym w贸zku si臋 zmiesci a to, ze prowadzasz si臋 i mieszkasz z Ann膮 Grodzk膮, tez wiele m贸wi.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Co za brednie! Niemka nie jest moim sublokatorem. Nie mieszka ze mn膮. Mieszka w swoim namiocie. P艂aci w sklepie kart膮 brata, kt贸ry tu by艂 wiosn膮. W贸zek stoi w ogrodzie z chwastami z pielenia ogrodu. Nigdzie z nim nie chodzi. 呕adnych materia艂贸w tu nie zwozi. Moja uczciwo艣膰 jest nieskazitelna od urodzenia. Taki prawy mam charakter.

      Usu艅
  8. Trzeba zg艂osi膰 spraw臋 w prokuraturze.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Osobom, kt贸re Ci臋 okrad艂y grozi potr贸jny wyrok. Za kradzie偶, za mataczenie i za zn臋canie nad zwierz臋tami Twoimi.

    OdpowiedzUsu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!