środa, 1 sierpnia 2018

Czemu policja nie wpuszczała fundacji pro zwierzęcej?

Tutaj na filmie czyjeś faktycznie zagłodzone araby.
Ciekawa sytuacja dająca do myślenia.
Powiatowy wet od 6 lat wnioskował o zabór tych koni.
Wnioskował do wójta. Wójt widać się nie zgodził.
Bez zgody wójta nie mógł zwierząt zabrać.
Przyjechała fundacja Pogotowie dla Zwierząt.
Powiatowy Wet wydał policji zakaz wpuszczania na teren właściciela tych koni.
Jak sądzicie dlaczego?

Ja sądzę, że powiatowy wet ostrzył sobie ząbki na te koniki. On, lub jego znajomy.
Pogotowie weszło mu w paradę. Temu taki zakaz.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/policja-nie-wpuszczala-do-zaglodzonych-koni,169984.html


Tymczasem moje konie są piękne i zadbane, nigdy nie były zagłodzone, na co mam dowód w postaci tysięcy zdjęć robionych im na przestrzeni kilkunastu lat, oraz co najmniej kilkunastu naocznych świadków, że moje konie wyglądały przed kradzieżą owiec i kóz zdrowo i dobrze odżywione oraz, że nadal tak wyglądają. Lśniąca sierść, żadnych chorób skóry czy ran.
Nóżka Dakoty wyleczona. Klacz przestała utykać. Brawo ja! :)

Tagi:
stalking, zakłócenie miru domowego, upokorzenie, GOPS Kowale Oleckie, socjalna, Ewelina Giedrojć, nękanie, nadużycie uprawnień, zorganizowana grupa przestępcza, wrogie przejęcie własności

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!