piątek, 12 kwietnia 2019

Sprzedam ekologiczne jaja od szczęśliwych kur

Pierwszym oferowanym produktem są świeże jaja mazurskie od szczęśliwych kur łąkowych wypasanych swobodnie na hektarach mojego Rancho.

Jaja można kupować osobiście odbierając je na miejscu na moim gospodarstwie, lub zamawiając poprzez internet bądź telefonicznie.

Świeże jaja wysyłam pocztą dobrze spakowane

Zamówienia:
Tel. 511945226
Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Who. Warminsko-Mazurskie

Rancho(@)adres.pl

Trzeba nawias usunąć z adresu email bo nie dojdzie list

https://delikatesywiejskie.blogspot.com

https://m.facebook.com/DelikatesyWiejskie/


1zł/jajo, kobiałki po 10 i 30 jaj
Paczki po 60, 90 jaj lub więcej
Koszt przesyłki wg stawek poczty + opakowanie



21 komentarzy:

  1. W jaki sposób można kupić jajeczka? Wzięłabym ok 30szt.Jak z wysyłką,jaki koszt i czy bezpiecznie Pani zapakuje? Wysyłka do Warszawy.Mam znajome gospodarstwo agro gdzie co miesiąc zamawiam taką ilość ale tam płacę po 1,70 za sztukę.

    pozdrawiam Grażynka W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę 30szt za pobraniem, adres podam na maila

      Usuń
    2. Mam spakowaną porządnie paczkę na 60 jaj.
      Jaja można bardzo długo przechowywać nie psują się jak są w skorupkach.
      Nawet do trzech miesięcy tylko żeby im nie zmieniać temperatury.

      Usuń
  2. Wysyłałam już jajka, nawet po 200 sztuk. Starannie i bezpiecznie je pakuję by jak najlepiej przetrwały transport i z reguły większość dociera cała, są pojedyncze stłuczki jajek wynikające z niezbyt uważnego transportu poczty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam przygotowane pudełko z wytłaczankami na 60 jaj.
    Wysyłka kosztuje tyle ile poczta bierze. Nie wiem ile biorą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za paczkę do kilograma 14 zł.

      Usuń
    2. Wydaje mi się że za paczkę 60 jaj byłoby to 30 zł opłaty pocztowej czyli razem 60 plus 30 to 90 zł za przesyłkę.

      Usuń
  4. A jest opcja za pobraniem czy tylko przedplats?

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być za pobraniem ale trzeba się jakoś uwiarygodnić Przynajmniej ten pierwszy raz żebym ja nie płaciła za przesyłkę w te i wewte I dostała zmarnowane jajka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Można zamawiać przez Facebooka i przez Allegro

    OdpowiedzUsuń
  7. https://m.facebook.com/DelikatesyWiejskie/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba nawias usunąć z adresu email bo nie dojdzie list

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie ma oferty na Allegro
    Oferta jest na Facebooku.
    Można też zadzwonić i wysłać email bezpośrednio do mnie i próbować się dogadać co do wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pani ma swoje konto na Allegro to proszę podać link do niego to ja sprawdzę komentarze

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobom, które mi kiedyś coś pomogły wyślę paczki za pobraniem bez weryfikacji bo już się uwiarygodniły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty Andrzej jesteś wiarygodny jak najbardziej znam cię osobiście byłeś tutaj. Mogę ci jaja wysłać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Głównie chodzi o to, że obawiam się złośliwych prowokacji ze strony stalkerów, którzy mi zatruwają życie. Mogą mi podać fałszywy adres i paczka nie będzie odebrana, a ja poniosę stratę.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!