wtorek, 23 kwietnia 2019

Denver przed kradzieżą kłusowała

Moje konie zostały ukradzione z łąki. Na gospodarstwie jest pasza objętościowa i treściwa oraz woda, a także lizawki solne. Konie chodziły po całym gospodarstwie i wyskubywały rosnącą trawę. Denver jak i inne konie były zdrowe I silne, kłusowały po mojej ziemi. Siano dostawały w stajni.

Na gospodarstwie jest zarówno siano kupione na jesieni jak i kupowałam na bieżąco siano w kostkach z innego źródła, które konie bardzo chętnie jadły.

Wywiezienie koni było bezsensowne - żaden z nich nie był w stanie agonalnym ani ciężko chory. Zapas siana na gospodarstwie był na ten moment wystarczający na 2 tygodnie i kolejna partia siana w kostkach była zamówiona.

Konie ukradziono dla zysku, a nie po to, żeby je ratować gdyż ratowania nie wymagały. Można było je zbadać weterynaryjne na miejscu i ewentualnie dać zalecenia do wykonania na miejscu.  Żadnych zaleceń nie dano. Po prostu załadowano wszystkie konie jak leci i wywieziono je na drugi koniec Polski.

Moje klacze trafiły w ręce żydowskiego chama i stalkera, który mnie prześladuje od kilku lat przez internet. Jego nazwisko to Andrzej Deruchowski. To ten typ brał udział w napadzie na mnie i kradzieży moich koni, a wcześniej wydzwaniał do inspektoratu weterynarii w Olecku i napuszczał na mnie kontrole.

Konie wywiózł bez wymaganych prawem dokumentów przewozowych.
Andrzej Deruchowski to bandyta i koniokrad. Okradł samotną rolniczkę z dorobku jej życia. Przejęte konie będzie używał do zarabiania na jazdach na nich, albowiem zajmuje się zarobkowo nauką jazdy na koniach.

Indianka

10 komentarzy:

  1. co to sa te "wymagane prawem dokumenty"? Jezdze czesto na zawody i biore tylko paszport. Cos sie zmienilo?
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywieźli konie 400 km od miejsca zamieszkania bez paszportów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy te konie mają paszporty? przecez sama mowilas ze pzhk tylko hajs na tym łupie :D

      Usuń
  3. A co się stało z paszportami?

    OdpowiedzUsuń
  4. A to na pewno Twoje konie były? Masz dowód kupna klaczy i ogiera? Masz paszporty wszystkich koni? Skąd te konie się u Ciebie wzięły, skoro nie miałaś za dużo pieniędzy nigdy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie konie? Ona w życiu żadnych koni nie miała.
      Żeby być właścicielem należy przedstawić dowód zakupu, dokumenty, paszporty. Hehehe

      Usuń
  5. Oto właśnie jest retoryka gliniarzy i Szemisa. Taka właśnie kretyńska, przestępcza gadka. Pieprzenie trzy po trzy, że moje konie nie są moje.
    Wystarczy moje oświadczenie woli, że konie są moje. A jeśli twierdzicie, że nie są, to to udowodnijcie. Jeśli konie nie są moje, to czyje są?
    Gliniarzy? Szemisa? Laskowskiego? Wiem, że potraficie kłamać w sądzie. Więc nakłamcie, że któryś z was jest właścicielem moich konie. Wiem, że potraficie przyprowadzić 20 świadków na to. Więc przyprowadźcie. Tylko czekam na to. Za składanie fałszywych zeznań należy się pudło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz dowody, że konie były Twoje? Prawne dowody. Nie zdjęcia z bloga i wpisy na blogu, bo w świetle prawa to żaden dowód posiadania konia. Dowodem posiadania konia jest umowa kupna-sprzedaży zwierzęcia. Oświadczenie woli to też nie jest dowód.

      Usuń
  6. Widzę, że szajka po kradzieży mojego mienia kombinuje w kierunku, że "żadnej kradzieży nie było, bo to nie jej konie".
    Nie uda wam się ten numer, lepiej zwróćcie zwierzęta zanim sprawa zajdzie za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie konie urodzone na mojej ziemi z moich wcześniej kupionych koni są moje, to oczywiste.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!