czwartek, 25 kwietnia 2019

Muszę ochłonąć

Tyle się dzieje, że człowiek nie nadąża z tymi zawiadomieniami.
Muszę ochłonąć. Najlepiej przy pracy w ogrodzie.
Napisane dziś dwa pisma.

Jeszcze co najmniej jedno zawiadomienie zaległe mnie czeka.
Wszak Deruchowski ukradł mi klacze.

Zrobię sobie teraz parogodzinną przerwę na miłe sercu prace ogrodowe, a wieczorkiem, wzmocniona tlenem i przyjemnymi zajęciami, dokończę, to co zaczęłam, bo wszak nie można pozwolić, by koniokrad bezkarnie śmiał mi się w twarz.

Indianka

13 komentarzy:

  1. Okres dostałam i boli mnie podbrzusze. Źle się czuję i to narasta.

    OdpowiedzUsuń
  2. To kto w końcu kradnie? Bo nie wiemy kogo nienawidzić. Juz nie Kozlowska?

    OdpowiedzUsuń
  3. Narasta bo zbliża się termin rozprawy? Pewnie jeszcze coś dojdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle źle się czujesz przed rozprawą

    OdpowiedzUsuń
  5. Oboje Mnie napadli. On swoim transportem wywiózł moje konie I zabrał je do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie bedziesz mogła pójść na rozprawę do sądu z takim bólem podbrzusza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do poniedziałku przejdzie tylko martwi mnie, że teraz się czuję markotnie i nie jestem w stanie wszystkim draniom dojebać tak jak sobie to zaplanowałam.

      Usuń
  7. A, to spoko, takie drobne dolegliwości nie przeszkodzą Ci w stawieniu się na rozprawie i rozjechaniu przeciwników jak walcem siłą Twoich argumentów i twardymi dowodami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się czuję źle jak zwykle co miesiąc gdy dostaje miesiączkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że się stawię w sądzie by rozjechać przeciwników jak walcem siłą moich argumentów i twardymi dowodami.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!