środa, 17 kwietnia 2019

Zawiadomienie o napadzie rabunkowym w dniu 8 kwietnia 2019



Prokuratura Krajowa
ul. Rakowiecka 26/30
02-528 Warszawa
tel. (22) 12 51 875, (22) 12 51 866, (22) 12 51 876
fax (22) 12 51 867, (22) 12 51 871
 
Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa
tel. (22) 52 12 888
kontakt@ms.gov.pl
 
 
Zawiadomienie o napadzie rabunkowym w dniu 8 kwietnia 2019
 
 
W dniu 8 kwietnia 2019 roku ponownie zostałam okradziona przez tę samą zorganizowaną grupę przestępczą, co rok temu.
W kradzieży mojego mienia brała udział Elżbieta Kozłowska z fundacji Molosy Adopcje, Paweł Warsiewicz i Karol Żukowski z Komendy Olecko,
ludzie wójta Krzysztofa Locmana. Ukradli mi wszystkie moje zwierzęta, w tym konie.
Ja zostałam zaatakowana przez Warsiewicza, wykręcił mi ręce, zakuł w kajdanki i wywiózł na komendę w Olecku na wiele godzin, by reszta rabusiów bez przeszkód mogła kraść moje mienie.
Część koni zastałam pod Komendą Policji Powiatowej w Olecku, gdy wyszłam po wielogodzinnym przetrzymywaniu mnie w kajdankach.
Konie moje zostały wywiezione dwoma koniowozami, w tym jeden zabrała Elżbieta Kozłowska. Biały koniowóz opisany jako www.koniowoz.com.pl
tablica rejestracyjna: WZ 60461.
Będę występować jako oskarżyciel posiłkowy.
 
 
Naturalistyczna hodowczyni koni: Izabella Redlarska, Rancho de Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, tel. 511945226, http://ranchoderebelle.blogspot.com/
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!