piątek, 26 kwietnia 2019

Q&A - pytania i odpowiedzi: Krzysztof Bosak jakiego nie znacie

16 komentarzy:

  1. Napisz do Krzysztofa, może pomoże Ci z tą batalią o sprawiedliwość? Macie się chyba ku sobie, co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! :)
    26.05.2019 WYBORY do Parlamentu Europejskiego. Krzysztof Bosak jest teraz maksymalnie skupiony na kampanii wyborczej jest też atakowany
    przez środowiska lewackie. Gdy uda mu się dostać do europarlamentu będzie miał więcej możliwości niż ma teraz, dlatego niech lepiej skupi się na tej kampanii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polacy muszą mieć swój polski narodowy głos w Europarlamencie.
    Ktoś musi reprezentować polską rację stanu, interesy polskiego narodu. Bosak jest idealnym kandydatem i chcę żeby się dostał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie poradzę w sądzie sama. A jeśli zostanę skazana na podstawie pomówień oszczerstw i sfałszowanych dowodów będę się odwoływać do sądu wyższej instancji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego nie masz badań twojego weterynarza? Sąd wyższej instancji będzie takich żądał i zrobi swój wywiad stanu twojego gospodarstwa. Sądzisz, że nie będą dociekać jak żyjesz bo są wyżej?

    OdpowiedzUsuń
  6. Konie miały zrobione badania w zeszłym roku i mają bardzo dobre opinie za rok 2018. W tym roku odrobaczyłam je

    OdpowiedzUsuń
  7. Kozłowska i jej klika urządziły brutalną nagonkę na mnie od roku czasu intensywnie szkaluje mnie szeroko po internecie wyzywa oczernia pomawia doprowadziła do sytuacji, że jest mi bardzo ciężko znaleźć weterynarza, który świadczyłby usługi dla moich zwierząt. Doszło do takich sytuacji, że nawet ci weterynarze, którzy byli u mnie i szczepili konie i odrobaczali moje zwierzęta w sytuacji kiedy konie mi zachorowały i potrzebowałam dla nich pomocy to nawet oni odmówili przyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kozłowska, gdy włamała mi się do domu ukradła mi dokumentację weterynaryjną moich zwierząt w tym koni, ale część mam sfotografowane wcześniej i zabezpieczone w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam dostępu do zwierząt wywiezionych z mojego gospodarstwa i nie mam możliwości posłania do nich mojego weterynarza żeby zbadał je uczciwie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Martwię się o moje źrebne klacze, bo wygląda na to, że Indiana schudła na wyjeździe, a Denver zamienia się w szkielet.

    Nie wiem, czy były one badane przez weterynarza na wyjeździe, bo nie są udostępniane takie informacje dla mnie. Wszystko jest trzymane w tajemnicy przeciwko mnie. Wiem jedno, że żaden weterynarz nie kontaktował się ze mną żeby zasięgnąć wywiadu na temat zdrowia i kondycji moich koni przed wyjazdem. Widać wystarczą im tylko pomówienia Kozłowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje konie przed wyjazdem nie miały żadnych problemów oddechowych ani nie miały problemu z kupą. Bardzo chętnie jadły zarówno siano jak I zboże.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest prawdą, że ledwo trzymały się na nogach - wszystkie trzymały się stabilnie na nogach - chodziły, kłusowały łącznie z Denver. Ogólnie były w dobrej kondycji nie zdradzały oznak choroby. Chudosc Denver mogła być spowodowana tym, że jeszcze źrebak ją ssał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Konie moje były czyste, miały zdrową sierść w większości jeszcze zimową: długą, gęstą, jedwabistą.

    Nie miały żadnych pasożytów wewnętrznych ani zewnętrznych z wyjątkiem kleszczy które nałapały na łące spacerując po niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, jak można stwierdzić brak pasożytów wewnętrznych, bez wykonania badań specjalistycznych?

      Usuń
  14. Skąd wiadomo że moje konie nie mają pasożytów wewnętrznych?

    A stąd wiadomo, bo moje konie odrobaczałam kilkakrotnie różnymi pastami oraz pestkami dyni i śledziłam ich odchody.

    Widziałam jak wyłażą robale, a potem już było czysto.
    No i kupy oczywiście prawidłowe, twarde, okrągłe a nie biegunka.
    Zapach odchodów też naturalny taki jak zwykle żaden bagienny jak Kozłowska zmyśla

    OdpowiedzUsuń
  15. Indiana jest źrebna, a Denver dopiero była niedawno zaźrebiana.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!