środa, 24 kwietnia 2019

Nie liczy się dobro zwierzęcia, tylko zebranie jak najwięcej pieniędzy dla fundacji


Zastanawia mnie, w jakim celu ktoś opracował takie ustawy, wg których, Polka nie może zbierać pieniędzy na swoje chore dziecko, a fundacja może, Polka nie może zbierać pieniędzy na swoje chore zwierzę, a fundacja może.

Czy ktoś się kiedykolwiek zastanawiał, w jakim celu robione są takie właśnie ustawy, w takiej formie i z takimi ograniczeniami?

W praktyce wychodzi na to, że

Nie liczy się dobro dziecka lub zwierzęcia, tylko zebranie jak najwięcej pieniędzy dla fundacji.

Z tego co widzę, to zarówno fundacje pro zwierzęce, jak i pro dziecięce działają w podobnie nieuczciwy sposób, będąc organizacjami szemranymi, mataczącymi, kradnącymi pieniądze pochodzące ze zbiórek.

Indianka

Brak zestawień finansowych, błędne przedstawianie stanu konta dziecka, problemy z refundacją, doprowadzanie rodziców do stanów lękowych – to doświadczenie kilku rodzin, które współpracowały lub współpracują z Fundacją Rycerze i Księżniczki. – Cała zbiórka na leczenie chorej na raka córki nie kosztowała mnie tyle nerwów, co współpraca z panią prezes fundacji - mówi jedna z mam. – Do tej pory mam tak, że dopada mnie skurcz żołądka i ogromny stres, gdy widzę od nich e-maila. Ręce mi się trzęsą – dodaje.

Tuż przed świętami Bożego Narodzenia 2018 roku przeprowadziłem wywiad z Katarzyną Socik-Drewnowską, mamą 4,5-letniej Bianki, u której w 2016 roku wykryto zaawansowanego siatkówczaka. Chciałem pokazać historię dziecka, któremu udało się pokonać koszmarną chorobę. Kilka dni później otrzymałem od kobiety e-mail, który był rozpaczliwym wołaniem o pomoc.

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/cienie-fundacji-rycerze-i-ksiezniczki/v7qfqk8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!