sobota, 20 kwietnia 2019

Amari miała hektary do biegania



Amari na moim Ranczo miała prawie 11 hektarów do biegania, a poza tym zabierałam ją na spacery po okolicy, które uwielbiała.
Teraz psina siedzi zamknięta w klatce po tym jak została brutalnie porwana z mojego domu.
Pies uwięziony w ciasnej klatce cierpi i tęskni za mną i za moim Ranczo. A ja tęsknię za moją ukochaną Amari.

Tak działają ekoterroryści: krzywdzą ludzi i zwierzęta. Rząd PIS do tego doprowadził nowelizacją ustawy o ochronie zwierząt, która daje fundacjom nieograniczone zdrowym rozsądkiem uprawnienia - większe niż służbom specjalnym ochrony państwa, bo nawet służby wewnętrzne ochrony państwa muszą mieć nakaz prokuratorski, żeby włamać się komuś do domu, a fundacja nie musi - wystarczyło, że Kozłowska nakłamała, że pies jest zagrożony i babsko włamało mi się do domu w asyście gliny debila.

Ta pisowska ustawa jest niezgodna z konstytucją - gwałci podstawowe prawa człowieka i obywatela do bezpiecznego mieszkania w swoim własnym domu, oraz prawa do poszanowania własności prywatnej jaką jest zarówno dom jak i pies. PiS tworzy w ustawodawstwie niebezpieczne precedensy, które są krokiem w kierunku totalitaryzmu, w kierunku reżimu komunistycznego, który też nie szanował ani człowieka ani własności prywatnej.

Nie dziwi was brak fot z tego wyprowadzenia psa? Kozłowska celowo nie pokazała stanu w jakim wywiozła psinę, bo kłóciłoby się to z jej oszczerstwem, gdzie kłamie, że pies był zagłodzony. Pies nie był zagłodzony i nie jest. Pies przed wyjazdem był bardzo dobrze karmiony i teraz też jest dobrze karmiony w schronisku w Bystrym.

Pies jest moją własnością, ja jestem właścicielką Amarii i ja nie wyrażam zgody na żadne aborcje, sterylizacje i inne okaleczenia mojego zwierzęcia, a schronisko jest rozsądne i czegoś takiego nie zrobi, bo przestrzega prawa.

Moja suka Amari nie jest szczenna, a powielane na internecie pomówienie na ten temat, że rzekomo jest wyszło od typka o nazwisku Krzysztof Wiśniewski —hejtera i uczestnika stalkingu uprawianego przez profil na Facebooku o nazwie Rancho Romantica de syf.

Krzysztof Wiśniewski to hejter który mieszka kilkaset kilometrów od mojego miejsca zamieszkania i nigdy nie widział z bliska mojego psa, ani jego nie dotykał. Kozłowska bardzo chętnie podchwyciła ten wątek o rzekomej szczenności mojej psiny i już miały miejsca próby wyłudzenia pieniędzy na rzekomą aborcję.

Gdy wójt wyrazi zgodę na zwrot moich psów - moje psy wrócą do domu. I tu apel do radnych Gminy Kowale Oleckie, aby opamiętali się i wpłynęli na wójta by taką zgodę wydał.

Mam nadzieję, że ta kretynka z Zawad Oleckich z agroturystyki "niebieski tulipan" co z zawiści pitoli na internecie o mnie dyrdymały nie jest radną i nigdy nie będzie, albowiem jest to bezczelna kłamczucha i oszczerczyni, która nigdy u mnie nie była na ranczo,  a najwyraźniej zazdrości mi popularności mojego bloga i jego poczytności.

Ponieważ na mojej farmie nie ma zagrożenia życia dla moich psów, jest karma i opieka za którą gmina nie płaci - wójt może w każdej chwili wydać taką zgodę na zwrot moich psów na moją farmę niezależnie od swojej decyzji administracyjnej w sprawie odbioru tymczasowego zwierząt, którą może wydać później.

Gdy moje psy wrócą na moją farmę jestem pewna, że będą szalały z radości i galopowały po moich łąkach radośnie. Tu jest ich dobrze znany, przyjazny dom rodzinny.

Indianka




6 komentarzy:

  1. Iza, spokoju, pogody ducha i trochę wytchnienia od ciężkich myśli,
    Niech ten świąteczny czas będzie dla Ciebie radosny i słoneczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki livio ❤
      Jestem spokojna. Cieszę się piękną pogodą i ogrodem.
      Ogród jest dla mnie wytchnieniem od ciężkich myśli I przykrych zdarzeń ostatnich dni.

      Ten świąteczny czas jest dla mnie słoneczny i wypoczynkowy.
      Regeneruję się psychicznie, a po świętach powstanę jak Feniks z popiołu i zajmę się zorganizowaną grupą przestępczą która na mnie napadła i mnie okradła.

      Rzetelnie rozpracuje tych bandytów. Ich miejsce jest w pierdlu, a nie na stołkach i w organizacjach. Niech Bóg mi pomoże znaleźć w sobie taką siłę jaką znalazł w sobie Matka Kurka.

      Usuń
  2. O prosze. Pies z rodowodem w schronisku? To ja ją stamtąd odbiorę. Ładna suczka będzie w sam raz do pilnowania mojej posesji.
    Dzieki za informacje o darmowym rasowym psie.
    Wesolego alleluja i do przodu howk

    Wiesław

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostudzę twoje zapędy - pies ma właścicielkę i nie dostaniesz go.
    Już Kozłowska próbuje ją wyłudzić żeby ją przehandlować I na niej zarobić i też jej nie dostanie.

    Pies pochodzi z kradzieży i niebawem wróci do domu

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to Polska????? Nie wierzę, że to się dzieje naprawdę!!!! Ludzie! Obudźcie się! Jakim prawem kradną psy! Konie! ect!!!!!! I nie ma nikogo kto weźmie w obronę samotną kobietę???? Co ona wam zrobiła! Zabiła! Zgwałciła??? Zazdrość??? O co chodzi????

    OdpowiedzUsuń
  5. To zazdrość, podłość, głupota oraz chciwość, bo zwierzęta zrabowane zostały dla korzyści materialnych i finansowych.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!