piątek, 19 kwietnia 2019

Twardy dowód niewinności


Dzisiaj zawiozłam do prokuratury twardy dowód mojej niewinności, albowiem zostałam fałszywie oskarżona przez Kozłowską o rzekome głodzenie zwierząt.
Oto dowód, że zwierzęta nie są u mnie głodzone:

jaja!

Moje kury znoszą mnóstwo jaj!
Kury zagłodzone nie znoszą żadnych jaj, czyli moje kury są bardzo dobrze karmione i tak były karmione wszystkie zwierzęta - wszystkie zwierzęta na moim gospodarstwie były dobrze karmione.

Nikt ich nie głodził jak oszczerczo pluje na internecie Kozłowska z pseudo fundacji niby pro zwierzęcej. Jej fundacja to oszukańcza fundacja pro kasiora.

Babsko chciwe tylko tam atakuje, gdzie spodziewa się grubych profitów w postaci cennych, rasowych zwierząt. Przejmuje cudzą własność by na niej zarabiać krocie.

Kozłowska na moich koniach zarobiła już 30.000 zł i teraz używa tej kasy, by korumpować weterynarzy, aby wystawili fałszywe oceny zdrowia zrabowanych mi koni.

Jednak przypominam, że moje konie miały bardzo dobre świadectwa zdrowia wystawione zeszłego roku, więc jej oszczerstwo "17 lat głodzenia i gehenny zwierząt" jest już obalone.

Aha. Sprostowanie kolejnej ściemy Kozłowskiej: Otóż sprawdziłam i nie jestem oskarżona przez prokuraturę o znęcanie się nad końmi. W sprawie mam status świadka, a nie oskarżonej, czyli nie jestem oskarżona. Nikt mi nie przedstawił zarzutów. Sprawa została założona w prokuraturze na podstawie fałszywego donosu Kozłowskiej.

Indianka



5 komentarzy:

  1. Czy złożyłaś wniosek do Prokuratury o przyjęcie jajek jakotwardego dowodu w sprawie? Bo chyba tak najlepiej byłoby zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Złożyłam taki wniosek ustnie ale prokurator który zajmuje się tą sprawą odmówił zabezpieczenia dowodu.

    Masz rację trzeba będzie ponowić to na piśmie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idziesz w chorobę psychiczną? Jest to jakieś wyjście z tej dramatycznej sytuacji. Inaczej cię zamkną!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałbyś trollu. Nie jestem ani psychicznie chora, ani nie jestem sadystą znęcającym się nad zwierzętami.
    Kocham zwierzęta od urodzenia. Uwielbiam żywe stworzenia duże i małe.
    A to co piszę na moim blogu to prawda niewygodna, ale prawda. Trzeba mieć odwagę cywilną by wyrażać siebie i głosić prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt tutaj nawet się nie zająknie o tym że Wąsewicz wjeżdżał w moje konie traktorem, a policja olecka odmówiła ukarania go. To on jest sadystą znęcającym się nad zwierzętami. Policja olecka kryje jego dupę.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!