środa, 17 kwietnia 2019

Zawiadomienie o znęcaniu się ze szczególnym okrucieństwem Elżbiety Kozłowskiej nad moimi kozami



Prokuratura Rejonowa w Olecku

Prokuratura Rejonowa w Olecku, ul. Sembrzyckiego 18, 19-400 Olecko,
tel. (87) 621-79-20 (centrala) fax (87) 621-79-21
pr.olecko@suwalki.po.gov.pl

Zawiadomienie o znęcaniu się ze szczególnym okrucieństwem Elżbiety Kozłowskiej nad moimi kozami

Elżbieta Kozłowska napadła na mnie 8 kwietnia 2019 roku, zrabowała większość moich zwierząt, w tym kozy.
Dwie kozy wygnała z mojego gospodarstwa i porzuciła ja na cudzych polach sąsiadów bez opieki, bez paszy, bez wody, bez schronienia.

Kozy błąkały się niezaopiekowane przez co najmniej 3 dni. Gdy dowiedziałam się o tym od Niemki, poszłam szukać kóz by zabrać je do domu.
Kozy znajdowały się pod lasem, same, bez opieki. W tym lesie żyją wilki, lisy, wałęsają się psy wiejskie atakujące mniejsze zwierzęta.
Kozom groziła śmierć. Były w niebezpiecznej strefie, wygłodniałe. Na tę śmierć naraziła moje zwierzęta Elżbieta Kozłowska z fundacji Molosy Adopcje. 
Domagam się jej ukarania zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt, oraz odebranie jej wszystkich zwierząt, które mi ukradła.

Żądam zwrotu wszystkich moich zwierząt na moje gospodarstwo. 
Domagam się wydania zakazu dokonywania interwencji przez tę kobietę, gdyż są to pseudo interwencje, interwencje pozorowane. W rzeczywistości kobieta ta zajmuje się kradzieżą cudzych zwierząt, na których grubo zarabia. Kozłowska kradnie zdrowe, zadbane zwierzęta i po wywiezieniu łupu, manipuluje zwierzętami i fałszuje dokumentację weterynaryjną, by na stałe przejąć cudzą własność, a osobę okradzioną wrobić w znęcanie się.

Na moich koniach zarobiła już minimum 30.000 złotych w trybie zbiórek internetowych na portalu www.pomagam.pl, gdzie pod odpowiednio zmanipulowane zdjęcia i kłamliwe informacje, wyłudza datki od naiwnych niby na ratowanie i utrzymanie zwierząt, na które łoży właściciel, a nie ona. Tak jest w moim przypadku. 

Będę występować w tej sprawie jako oskarżyciel posiłkowy.

Naturalistyczna hodowczyni koni: Izabella Redlarska, Rancho de Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, tel. 511945226, http://ranchoderebelle.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!