czwartek, 25 kwietnia 2019

Żaden śmieć z pseudo fundacji pseudo prozwierzęcej nie ma prawa sterylizować mojej Amari

Ani ja, właścicielka psa rasy owczarek środkowoazjatycki o imieniu Amari,
ani hodowca FCI, który wyhodował tę sukę - żadne z nas nie zgadza się na sterylizację mojej suczki.

Suczka nie jest ciężarna, ani zagłodzona, ani chora, ani zabiedzona, ani źle traktowana - jak bezczelnie kłamie oszustka i wyłudzaczka cudzego mienia - Kozłowska.

Mój pies wróci do domu, choćbym miała pozwać o to cały świat.

Na razie pies jest bezpieczny w solidnym schronisku w Bystrym i żadna cwana fundacyjna szmata nastawiona na łatwy zysk, nie wyłudzi mojego psa ze schroniska, albowiem pies ma właściciela i ma dom.

Indianka

3 komentarze:

  1. Skąd wiesz, że sunia nie jest ciężarna, robiłaś USG ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Stąd wiem, że to mój pies i jest pod moją opieką i kontrolą i wiem co się z nią dzieje. Ostatni raz Amari cieczkę miała w październiku i była w tym czasie cały czas zamknięta w domu. żadne psy nie miały do niej dostępu. Ponadto nie ma żadnych zewnętrznych cech i oznak ciąży. Nie ma zaokrąglonego brzuchu ani powiększonych sutek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam relacje ze schroniska - psina cierpi, tęskni, jest przerażona, na wszystkich ujada, nie daje się nikomu dotknąć, a do mnie się tuliła czule.
    Robią tą rozłąką krzywdę mojej suni i mnie :(((
    Bydlaki bez sumienia :(((

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!