środa, 24 kwietnia 2019

Wniosek o zwrot mojego psa rasy owczarek środkowoazjatycki o imieniu Amarii

Rada Gminy Kowale Oleckie
KOMISJA SKARG, WNIOSKÓW I PETYCJI
Kościuszki 44
19-420 Kowale Oleckie

Województwo Warmińsko-Mazurskie
gmina@kowaleoleckie.eu,
locman@kowaleoleckie.eu, 
skarbnik@kowaleoleckie.eu


Wniosek o zwrot mojego psa rasy
 owczarek środkowoazjatycki o imieniu Amarii

Moje kury pozbawione przez Elżbietę Kozłowską naturalnych obrońców czyli moich psów zostały zaatakowane przez lisa.

Wczoraj wieczorem to jest 23 kwietnia 2019 lis podszedł pod kurnik w pobliże pasących się na łące kur i zaatakował jedną z nich. Na ratunek rzucił się kogut.

Dzielny kogucik walczył z lisem, obronił i uratował kurę, ale nie miał szans w nierównej walce z większym od siebie i silniejszym drapieżnikiem.

Zanim wyskoczyłam z domu i dobiegłam, waleczny kogutek już był śmiertelnie pogryziony.

Szybki i czujny pies, gdyby był nadal na mojej farmie zdążyłby dobiec szybko i pogonić lisa i uratowałby koguta. Ba, lis w ogóle by nie podszedł tak blisko, bo suka Amarii już z dużej odległości wypatrywała lisy i je wściekle i głośno oszczekiwała, także nie śmiały podejść bliżej i atakować kur.

Także na skutek debilnej ingerencji kretynki z fundacji Molosy Adopcje moje kury zostały narażone na śmierć przez zagryzienie. Złożę stosowne zawiadomienie w tej sprawie w prokuraturze.

Od dziś kury zamknięte w kurniku i nie wypuszczam ich dopóki na farmę nie wrócą moje psy.

Wnoszę o zwrot moich psów na moje gospodarstwo albowiem są tutaj niezbędne.

Zamykanie kur w wolierze nie jest rozwiązaniem, bo w wolierze się nie najedzą tak jak 
najadają się na łąkach pełnych robaków i ślimaków. Ponadto ja chcę, żeby kury wyskubywały ślimaki z łąki, ponieważ ślimaki są nosicielami groźnych dla owiec i kóz chorób.









5 komentarzy:

  1. A co ze złożonym w prokuratorze zawiadomieniem na temat re-volty? Sprawa w toku? Przesłuchali kogoś?

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie nic nie wiem. Trzeba i ten wątek sprawdzić, bo wszak revolta to potężne, niszczycielskie źródło jadowitej mowy nienawiści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powtórnie proszę o zdjęcie zagryzionego koguta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Indianko, może ul załóż, będziesz miała pełno pysznego miodku :) lis tego nie zniszczy, a ile w swoim miodziku samych dobroci

    OdpowiedzUsuń
  5. I ile można zarobić. Dobry miód jest w niebotycznych cenach. Jednak to wymaga inwestycji i chyba sporo pracy w sezonie. Spróbuj może na własny użytek i zorientujesz się jak to działa.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!