wtorek, 2 kwietnia 2019

Przestępcza klika chce mnie wywieźć do psychiatryka

Jestem chora, przeziębiona, mam zawalone zatoki, potworny katar, ból gardła, kaszel, trudności z oddychaniem, boli mnie serce.

Tymczasem właśnie się dowiedziałam, że klika która okradła mnie rok temu z mojego stada owiec i kóz chce mnie wywiezc do psychiatryka niby na badania z powodu sprawy jaką mi założył wójt Locman rękami swojego GOPS-u.

Zorganizowana grupa przestępcza nadużywa prawa i robi to od trzech lat.
PiS nie poradził sobie z zaprowadzeniem prawa i sprawiedliwości w tym kraju.

22 komentarze:

  1. A co ma jedno z drugim wspólnego? GOPS założył sprawę w 2017, a interwencja była w 2018. Dwie różne sprawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale oczywiście stawisz się na jutrzejszej rozprawie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie sprawy łączy osoba wójta Lochmana oraz jego środowisko czyli panie gopsiary,pany policjanty i pany inspektory, sedziowie I prokuratorzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez Twojej zgody nie ma leczenia. Nawet w psychiatryku. Najwyżej obserwacja. I tu wszystko w Twoich rękach. Lekarze to ludzie a nie oszołomy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekarze psychiatrzy na usługach zorganizowanych grup przestępczych wydają fałszywe opinie celem uwięzienia dożywotnio zdrowego człowieka w psychiatryku. Nie mam pewności czy ta pani która ma mnie badać wystawi uczciwą opinię. Przede wszystkim zaś jestem wolnym człowiekiem, nie popełniłam żadnego przestępstwa, nikomu krzywdy nie zrobiłam, nie ma żadnej podstawy i nikt nie ma prawa żebym mnie zmuszać żebym gdziekolwiek jechała i jakimkolwiek badaniom się
      poddawała.

      Usuń
  5. Pojebało cię LU?
    Przecież to wszędzie ludzie z kliki Kozłowskiej! Zamkną, zaszczują, nafaszerują niedźwiedzimi dawkami psychotropów! Nigdzie Iza nie jedź, na żadne badania bo cię zamkną i nigdy już nie wyjdziesz na wolność! Broń się czymkolwiek! Ja bym drzwi zabarykadowała!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego Twojego owczarka tzn kundla to policja odstrzeli, a jako swój własny radca prawny zdajesz sobie sprawę jaka jest kara za atak na funkcjonariusza policji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja policjantów nie atakuję.
      Pies przebywa na moim Rancho i ma we krwi obronę swojego terytorium i swojej ukochanej pańci, która go karmi pysznym czerwonym mięsem i czule głaszcze.

      Usuń
    2. Jak bandyci w mundurach wtargną na mój prywatny teren i zabiją mojego psa pójdą siedzieć za znęcanie się ze szczególnym okrucieństwem nad bezbronnym zwierzęciem.

      Usuń
    3. To jak w końcu obronny czy bezbronny?

      Usuń
  7. Nikt nie ma prawa siłą Cię leczyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmuszanie wolnego człowieka do jakichkolwiek badań wbrew jego woli czy leczenia wbrew woli to jest pogwałcenie Praw Obywatelskich i praw człowieka. Nie zgadzam się i mam takie prawo jak ktoś to prawo kwestionuje to niech mi pokaże punkt w Konstytucji, który mówi o tym, że urodziłam się jako niewolnica i mam się dawać pomiatać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Badania jak najbardziej tak, nie musi być zgoda.

      Usuń
    2. Ponieważ właścicielem mojego ciała jestem ja, a nie ktoś inny, więc to ja decyduję czy chcę być badana czy nie. A ja oświadczam wszem i wobec, że nie chcę być badana, nie chcę być wożona i poniewierana.

      Usuń
  9. A to pyszne czerwone mięsko to niby z jakiego bezbronnego zwierzaczka? Wszyscy o tym wiedzą, cała wieś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Krojone było, dlatego się przeziębiłam - przewiało mnie.
    Miałam pozwolić żeby się tyyyle mięsa zmarnowało?
    Tutaj mnóstwo pyszczków mięsożernych czeka na mięso.
    Psy i koty najedzą się do syta. Ja też potrzebuję mięsa,żeby wyzdrowieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Od kiedy to się zdrowieje od mięsa???

    OdpowiedzUsuń
  12. Pożywne mięsko wzmacnia chory organizm a zwłaszcza organizm osoby chorej na niedoczynność tarczycy

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!