piątek, 12 kwietnia 2019

Odzyskiwanie równowagi psychicznej

Minęło kilka dni od wstrząsających, traumatycznych przeżyć które odbiły się na mnie okropnie. Nie mogłam znaleźć sobie miejsca przez te kilka dni ani dojść do siebie. Pora wrócić do równowagi psychicznej i zadbać o swoje sprawy.
Dzisiaj postanowiłam, że wpierw zadbam o siebie.  Zrobiłam sobie śniadanie, napaliłam w piecu i szykuję sobie kąpiel. Na dworze zimny wiatr choć słonecznie. Zdecydowałam, że zostanę w domu i zajmę się porządkowaniem mojej dokumentacji oraz sprzątaniem domu po włamaniu.

Indianka

8 komentarzy:

  1. A jakie plany z ogrodem? Sadem (z pestek)? To już trzeba działać! Zwłaszcza, że nie masz teraz dostępu do obornika i będzie wolniejsze wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dostęp do obornika bo mam spore zapasy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogród oczywiście będę kontynuować tylko najpierw chcę ogarnąć tutaj dom i papiery.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzę piękny ogród. Już go tworzę od dwóch lat. W tym roku kolejny etap prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co masz w inspektach ? Ja wysadzam po świętach już do gruntu i ziemniaki sadzę, a w maju pomidory, ogórki. Poziomki pięknie kwitną.

      Usuń
  5. You need to be a part of a contest for one of the highest quality websites on the net.
    I am going to recommend this site!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłaś sobie znaleźć miejsca i jeszcze masz nic nie zrobione???!!! To co robiłaś jak szukałaś miejsca?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mogę wysłać karmę dla Anji suczki tak, żeby trafia do niej a nie zaginęła?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!