sobota, 4 sierpnia 2018

Szkółka jeździecka i pensjonat złodziejki Elżbiety Kozłowskiej, perfidnego koniokrada

Właścicielką stajni Akate jest ten cholerny koniokrad, który napadł na moją farmę 2 i 3 maja 2018 roku i ukradł mi stado owiec i kóz.

 Ukradła mi 50 owiec i kóz, a przyjechała głównie po konie, których się jej Bogu dzięki nie udało wywieźć, bo uciekły przed podłym, cwanym babskiem czując w niej ZŁO i betonową rękę.

Siedzi Kozłowska na internecie całą dobę i śledzi internet, komu by tak zapierdolić fajne konie. Dostępna na Facebooku 24 godziny na dobę, odpowiada na wiadomości natychmiast:
https://www.facebook.com/stajniaakate/


Highlights info row image
Ulaski Grzmiąckie 4A
26-811 Ulaski Grzmiąckie
Highlights info row image
531 177 704
Highlights info row image
Zwykle odpowiada w ciągu kilku minut
Babsko ma jednego srokacza, chciała sobie przywłaszczyć trzy kolejne plus trzy śliczne, rasowe ogierki z mojej hodowli :) 
Nie na darmo jechała na Mazury kilkaset kilometrów!

6 komentarzy:

  1. Za oszczerstwa możesz odpowiadać przed sądem, wiesz o tym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kobieta coś robi i świetnie jeździ konno. Nie traci czasu jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta Kozłowska okrada ciężko pracujących hodowców, takich jak ja. Jej majątek to suma krzywd ludzkich. Skąd ona ma te konie? Komu je ukradła?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na swój majątek zapracowałam wieloletnią, ciężką pracą i dobrym pomyślunkiem. Jestem uczciwa i nikogo nigdy nie okradłam, żeby się wzbogacić na ludzkiej krzywdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście wyhodowałam piękne stada zwierząt, koni, owiec i kóz.
    A ona jest pasożytem, który żeruje na innych ludziach, na ich inwentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktem jest, że Kozłowska okradła mnie 3 maja 2018 roku w nocy.
    Wywiozła mi stado 44 owiec i kóz i doprowadziła swoim działaniem do zgonu 7 owiec. Taka prawda.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!