wtorek, 9 kwietnia 2019

Włamanie i nielegalna rewizja






Fundacja Molosy Adopcje, a dokładnie Elżbieta Kozłowska w obecności policji z Olecka, policjanta Wasilewskiego, włamała się wczoraj do mnie do domu podczas mojej nieobecności i zdewastowała I zdemolowała mi dom, zniszczyła mi drzwi wejściowe, grzebała mi w moich szufladach, w moich osobistych rzeczach, w dokumentach rozmaitych.

Zginęły pieniądze, zginęły dokumenty, zginęły różne rzeczy z mojego domu. Dom jest cały zdewastowany!

Wszystko leży po prostu rozwalone - papiery wszędzie. Ja miałam po prostu rewizję w domu. To wygląda jak po rewizji. Wszystko w rozsypce, wszystko powywlekane, wszystkie segregatory z dokumentami. Wszystko porozrzucane.

Wychodzi na to, że policja olecka trzymała mnie 6 godzin w kajdankach na komendzie, żeby fundacja miała czas zrobić mi rewizję w domu.

12 komentarzy:

  1. Ile pieniędzy Ci ukradli? Ciekawe czy ta baba czy też psy sobie je po cichu przytuliły???

    OdpowiedzUsuń
  2. 2000 zł miałam odłożone na paszę.
    Wszystkie szuflady pootwierane i poprzewracana zawartość. Normalnie masakra! Wszędzie było grzebane!

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, pokaż zdjęcia po "włamaniu".

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz fotki z wyłamanych szuflad?

    OdpowiedzUsuń
  5. 2000 zł znikło. Odłożone było na paszę.
    Włamali się do mojego domu pod moją nieobecność.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pootwierane szuflady i zawartość skotłowana. Segregatory poprzekładane ze swoich miejsc i pootwierane, powybierane dokumenty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrzucaj focie bo w innych źródłach co innego pokazują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę,że tego nie obfociłaś .

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie. Zgłoś za mnie, bo nie przyjmują ode mnie zawiadomień. Policjanci z Komendy Olecko szykanują mnie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!