piątek, 5 kwietnia 2019

Konie odrobaczone niedawno

Wszystkie moje konie były odrobaczone jakieś 2 miesiące temu, zdaje się, że był wpis na blogu w dniu kiedy to było zrobione.
Oczywiście mam zarówno opakowania po paście jak i same pasty, bo zostało mi jeszcze tubek na kolejne odrobaczanie, a także mam wpisy w książeczkach zdrowia koni,  rachunek za odrobaczanie, także możecie mi naskoczyć kłamliwe bździągwy z re-volty. Moje konie nie są zarobaczone. Moje konie są zdrowe i są pod moją opieką. Mają zapewnioną paszę, wodę i suplementy.

Indianka

10 komentarzy:

  1. Jak tam ukochany źrebaczek? Smaczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam twojego bloga i się czasem zastanawiam czy ty poprostu piszesz co niektóre rzeczy dla jaj czy serio... Mogłabyś to wytłumaczyć

      Usuń
  2. Jakieś suplementy dla koni możesz polecić? Jakie podajesz? Dobre są, dają widoczne rezultaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje konie dostają lizaki solne i to wystarcza. Daję im też gnieciony jęczmień i cały owies.
      Na polu w sezonie pastwiskowym poza trawą mają zioła.

      Usuń
    2. "Lizawki solne" miało być.
      Klawiatura żyje własnym życiem 😁

      Usuń
    3. Aha, czyli bez suplementów jako takich, a jedynie minimum. Myślałem, że coś konkretniejszego podajesz i masz sprawdzone od lat. Zwłaszcza pod ew. źrebaki i klacze karmiące - sam wolę chuchać i dmuchać, dlatego byłem ciekaw.

      Usuń
  3. Piszesz, że konie mają zapewnioną paszę, wodę i suplementy. Wobec tego powiedz, co piły, jak bajoro zamarzło i pokryte było śniegiem?

    Bździągwa z re-volty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajoro nie zamarzło, po pierwsze dlatego, że nie mam bajora.

    Staw z bieżącym dopływem wody nigdy nie zamarza, poza tym mam jeszcze inne cieki wodne na polu, które nie zamarzają, więc konie mają kilka punktów poboru wody. Mam tę komfortową sytuację, że u mnie woda zawsze jest dostępna dla zwierząt i ludzi :)

    A u ciebie jak? Tylko żałosna kranówa? Jak nie zamarznie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakim środkiem odrobaczasz? Bo z chęcią bym zmieniła skoro twój jest skuteczny to może i u mnie podziała

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!