czwartek, 4 kwietnia 2019

Będzie aukcja na Allegro

Zrobię profesjonalną ofertę sprzedaży źrebiąt na Allegro i tam będą zdjęcia i wszystkie dane koni, łącznie z rodowodami. Będzie można konika sobie wylicytować i kupić.

Konie są odchowane można je kupować.

Zajmę się sprzedażą jak wyzdrowieję. Na razie jestem za słaba.

Wszystkie moje konie mają głębokie ponad 100 letnie rodowody.

Opracuję te rodowody na eleganckim kredowym papierze i dołączę do umowy sprzedazy z  moim autografem.

Indianka

9 komentarzy:

  1. Indianko allegro pobiera dużą prowizje po sprzedaży za to ze teraz wystawiasz za darmo. Moja oferta aktualna. Pozdrawiam Zenon

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy? Jak zwykle plany? Czy jakiś konkret?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No tymi co je ręcznie wypisywała, z pięknymi portretami. Przecież już widzieliśmy jej prace ukazujące wielki talent plastyczny

      Usuń
  4. No jak na kredowym papierze i z autografem hodowcy to może będę licytować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mozesz wyslac mi zdjecia paszportow ma maila??

    OdpowiedzUsuń
  6. piszę ponownie, bo jestem zainteresowana kupnem źrebięcia - czy można doprosić się o zdjęcia paszportów?

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba już nie będzie żadnej aukcji koni.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!