sobota, 7 kwietnia 2018

Kowalewska nie znając mnie podpisała wniosek o umieszczenie w zakładzie psychiatrycznym

Kierowniczka GOPS Kowale Oleckie Joanna Kowalewska ani razu przez 16 lat nie była na moim gospodarstwie, ani razu ze mną nie rozmawiała. Ona mnie zupełnie nie zna. 

Nie udzieliła też mi żadnego wsparcia po pożarze w 2016 roku, nie wyraziła cienia zainteresowania. Nawet nie zadzwoniła zapytać, czy czegoś nie trzeba. To osoba pozbawiona empatii.

Bezrefleksyjnie, w ciemno podpisała się pod szkodliwym wnioskiem rujnującym mi życie. Tak jakby ktoś jej to kazał zrobić. Skonfliktowany ze mną wójt? Nadużywająca uprawnień policja?

Żaden profesjonalny pracownik socjalny nie podejmuje takich poważnych decyzji wywracających cudze życie do góry nogami, bez konsultacji z osobą i rodziną osoby, której decyzja o umieszczeniu w zakładzie psychiatrycznym dotyczy.
Ta pani to niedouczona amatorka, a nie profesjonalistka. 

Posługiwanie się niepoważnym świstkiem od psychiatry, który osoby nie zna, nie leczy, nawet nie bada - budzi poważne wątpliwości. 

Daniel Obara nigdy mnie nie badał, ani tym bardziej nie leczył, a wystawił zaświadczenie, że mi "się pogorszyło". Niby co się miało pogorszyć? Przecież on nie ma żadnego porównania. Raz mnie na oczy widział. Przez kwadrans. Co on może o mnie wiedzieć? O jakim pogorszeniu mowa? Facet kłamie. To jest kłamca i manipulant na usługach policji i GOPS Kowale Oleckie.
Za swe brednie dostał 350 złotych od socjalnych, które nie wysupłały nawet złotówki na wsparcie dla rolniczki po pożarze.

Indianka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!