niedziela, 29 kwietnia 2018

Moje konie są bardzo dobrze wychowane


Warto podkreślić, iż moje konie przebywają na ogrodzonym siatką leśną i pastuchem elektrycznym terenie.
Konie są oswojone, wychowane, przyzwyczajone do zabiegów pielęgnacyjnych oraz lonżowania i prowadzania w ręku.
Mają zdrowe kopyta, w tym strzałki, które nigdy nie gniły, tak jak ma to często gęsto miejsce w innych stajniach sportowych.

Wszystkie dorosłe konie zaakceptowały siodło, a dwie z klaczy były jeżdżone na lonży i w terenie we wszystkich 3 podstawowych chodach:
stęp, kłus, galop.



Wszystkie konie wielokrotnie były prowadzane w ręku na dystansie kilkuset metrów, wewnętrzną drogą gruntowną należącą do gospodarstwa.
Przez Francuzkę i przeze mnie.

Indiana prowadzana w ręku.
Francuzka ma bardzo dobre podejście do koni i
wszystkie z nią chętnie współpracowały.
A czy ty masz dobrą rękę do koni? 


Klacz Indiana w terenie pod Francuzką.
Konie mam przepiękne i tereny mam bardzo malownicze.
Bezpieczne, z dala od zgiełku miast.
Tylko czysta natura: spokój, cisza, zapach łąk, śpiew ptaków i kumkanie żab w stawach.



Ujeżdżona Dakota de Rebelle

Ogrodzony malowniczy teren na ustawienie namiotu i kampera.
Także do jazdy konnej. Kojąco kumkające żaby w stawie.
Czysta natura, dla miłośników takowej.

Ogrodzony teren do jazdy konnej.
Konie odczulone na zwierzęta gospodarskie.
Nie boją się owiec, kóz, drobiu, krów, psów, lisów.
Pasą się razem z owcami, kozami.
Dawniej razem z moimi krowami i byczkami.

Czynna stajnia

Konie odczulone na zwierzęta gospodarskie.
Nie boją się owiec, kóz, drobiu, krów, psów, lisów.

Padok północny. Ogrodzony siatką leśną, pastuchem elektrycznym i rzeką.

Zdrowe i szczęśliwe źrebięta urodzone na moim Rancho.

Świetnie zaaklimatyzowany i odchowany od źrebaka ogier arabski.

Moje oswojone konie. Same do mnie podchodzą.
Reagują tez na ich wołanie. Wołane, przybiegają do mnie posłusznie z najdalej położonego pastwiska. A czy twój koń przybiega do ciebie jak wierny psiak?
Potrafisz tak dobrze wychować swoje zwierzęta?

Klacze ujeżdżone w siodle.
Zanim były trenowane i jeżdżone, każdorazowo były
wyszczotkowane, wyczesane, umyte i gotowe do jazdy.

Klacze jeżdżone z powodzeniem we wszystkich 3 chodach podstawowych.


Wszystkie konie lonżowane i wprowadzane w ręku.
Indiana jeżdżona przez Francuzkę

Także ja wsiadłam na obie moje kobyłki i
 jeździłam pod okiem Francuzeczki.
Dodam, że obecny wtedy Kamyk też był wożony na moich spokojnych koniach.


Nawet Kamyk miał możliwość wdrapać się na konia 😀
Co prawda był bardziej spanikowany niż ja, ale dał radę 😉




Osoby, które wypowiadają się kłamliwie na temat moich koni na internecie, nigdy tu nie były i nigdy nie miały nic do czynienia z moimi końmi.
Ich wypowiedzi są niewiarygodne i mają charakter stricte szkalujący.


Panienka, która szkoliła moje konie,
ma wspaniałe podejście do nich.
Odważne, pewne siebie, do tego świetnie jeździ konno.
Galopowała na Dakocie przez kilometr.






Francuzka jest osobą doświadczoną, od dziecka jezdżącą konno.
Bardzo chce wrócić na me Rancho, niestety w tym roku nie może.
Musi zostać we Francji by zarobić na dodatkowe studia, które właśnie podejmuje.



Zatem zapraszam w tym roku inne doświadczone jeździecko osoby.
Konie są gotowe do jazdy pod doświadczonymi osobami, posiadającymi udokumentowane umiejętności jeździeckie.

Indianka

6 komentarzy:

  1. Indianko, pokaż też swoje zdjęcie na koniu. Inni wyglądają wspaniale, a Ty? Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyglądam na koniu przewspaniale... Jak worek kartofli 😀 Nie ma się czym chwalić. 😀

      Usuń
  2. :D Indianka nie wejdzie na konia, bo kon sie rusza a siodło przesuwa uuuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty byś wsiadł za stery dźwigu, którym nie umiesz operować, by rozwalić pół osiedla?

      Usuń
  3. Francuzka jeździła i galopowała kilometr na źrebnej kobyle? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że Francuzka galopowała na źrebnej kobyle?

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!