sobota, 21 kwietnia 2018

Silny wiatr

Dzisiaj dął silny wiatr. Było chłodno. Nie dało się siać, ale dało się kopać ziemię i podlewać to co posadzone. Ogród wygląda jakby został zbombardowany. Goły jest i brzydki na razie.
Ale jak zakwitną kwiaty i zazielenią się warzywa - będzie pięknie. 

Indianka spędziła na dworzu cały dzień.
Poświęciła też sporo czasu koniom, szczególnie ogierkowi Darowi, którego oducza gryzienia. Zrobiła koniom sesję zdjęciową. Cudnie wygladały na zieleniejącym wybiegu.

Indianka

2 komentarze:

  1. Czytałaś komentarz TOZ? Mają cię na oku, to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TOZ Giżycko i schronisko dla psów w Bystrym łączy osoba pana Kuncewicza, kolegi obecnego wójta Gminy Kowale Oleckie, wójta Locmana.

      Pan Kuncewicz jest realnym właścicielem schroniska w Bystrym i był prezesem TOZ Giżycko, a czy jest nadal nie wiem. Chyba tylko członkiem teraz.

      Gdy w 2013 wiosną zgłosiłam na komendzie w Giżycku nieprawidłowości w trzymaniu mojego psa w schronisku (psina była koszmarnie usmolona, ledwo poznałam, że to mój dalmatyńczyk, nadto miałam uzgodnione, że zabiorę ją po odpojeniu szczeniąt do domu, a gdy przyjechałam zabrać psa, uniemożliwiono mi nawet pogłaskanie jej 😟😟😟), to wtedy TOZ Giżycko skontrolował Schronisko w Bystrym i stwierdził, że wszystko cacy. Sam Kuncewicz się skontrolował 😀 Policja Giżycka umorzyła sprawę na podstawie tej lipnej kontroli i jej lipnej opinii.
      Psa nie oddali. 😟😟😟

      Także wiem, czego się można spodziewać po tym panu.
      Nie oddał mi mojego psa i napuścił na mnie policję.
      Pies stracił rodzinny dom, a ja psa i nerwy.
      Psina musiała bardzo cierpieć i tęsknić, że nie pozwolono jej wrócić do domu. Ciekawe, czy jeszcze żyje?

      Już nigdy więcej żadnego zwierzęcia nie dam sobie wyłudzić z gospodarstwa, po tej gehennie, jaką zafundował mi Locman, Kuncewicz i policja giżycka.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!