środa, 25 kwietnia 2018

Poszerzyłam rzeczkę


Poszerzyłam rzeczkę by kozy i owce nie przeskakiwały na południową stronę mojej ziemi.

Rzeczka ma dalej przewężenia, które wymagają poszerzenia, ale niestety nie mam w tej chwili dotacji rolniczych by to poprawić. 

Ile mogłam - tyle zrobiłam. Wystawiane mi w ciemno mandaty nie pomagają dokończyć prac, gdyż nie mam żadnego dochodu i każda finansowa kara oddala mnie od poprawy sytuacji na farmie. 

Komornik zabiera dotacje, które są głodowe - niższe niż zasiłek dla bezrobotnego. Nie mam za co działać!

Na farmie są potrzebne pieniądze!

Niestety, nie stać mnie na sponsorowanie niczyjego pobytu na Rancho.

Konie mogę udostępnić do jazdy osobom doświadczonym w zamian za ich staranne ułożenie i naukę mnie jazdy konnej.

Indianka

3 komentarze:

  1. Dlaczego nie sprzedasz kawałka ziemi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy nie robić nic za co mandaty otrzymasz ewentualnie prosić o zamianę na prace społeczne.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!