czwartek, 19 kwietnia 2018

Wizyta urzędniczek z Urzędu Gminy



19.04.2018, tuż po łowcach psów z Bystrego, 
przybyły urzędniczki UG Kowale Oleckie dokończyć protokół szkody, zaraz po tym, gdy sędzia Koronkiewicz w Olecku wymiękł i zrzekł się prowadzenia sprawy dotyczącej stalkingu urzędniczego stosowanego przez niektórych urzędników Urzędu Gminy Kowale Oleckie, w tym podejrzanej tej grubej osoby z prawej.

Sympatyczna Pani Monika zawstydzona stoi z lewej, a za papierem ukrywa się mająca sporo na sumieniu pani Małgorzata Bartczak.

Sądzę, że to właśnie Małgorzata Bartczak sprowadziła na moje Rancho Salamona, by wystawił mi mandat. 
Donos "Ady Fidurskiej" to był tylko oficjalny pretekst. 

Indianka

3 komentarze:

  1. Jeżeli jesteś nękana, prześladowana, szkalowana, bez wsparcia tam gdzie mieszkasz, dlaczego nie napiszesz do Jaworowiczowej chociażby? j.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zaawansowaną niedoczynność tarczycy i jestem non stop senna, zmęczona i otumaniona.

    W ciągu ostatnich 5 lat policja olecka założyła mi 20 spraw o banalne wykroczenia. Nie wyrabiam się z obroną. Potrzebuje prawnika który mi pomoże ogarnąć ten stalking.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez mam od lat niedoczynnosc, biore eutyrox i jest ok.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!