poniedzia艂ek, 23 kwietnia 2018

Jebni臋te faszystki z revolty 馃槫

Prosz臋, jakie jebni臋te faszystki z revolty.
Ubli偶a膰 mi r贸偶ne szmaty ubli偶aj膮 do woli, od kilku lat na tym g贸wnianym portalu.

Ale gdy za艂ozy艂am konto, by znale藕膰 koniom trenera, to kurwy mnie zbanowa艂y raz dwa. Faszystowskie szmaty! 馃槫


Re-volta.pl jest odpowiedzialna za znies艂awienie mnie, pomawianie, ubli偶anie i poni偶anie. W艂a艣ciciel Re-volty.pl jest odpowiedzialny za hejt i donosy na mnie.

Zablokowali m贸j numer IP komputera, abym nie mog艂a przegl膮da膰 kolejnych oszczerstw i pom贸wie艅 na jej stronach i zg艂asza膰 je w prokuraturze.

To z艂o偶臋 zawiadomienie na w艂a艣ciciela portalu. Ten mi zap艂aci za znies艂awienie. 馃槫

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!