niedziela, 22 kwietnia 2018

Pomówienia Deruchowskiego o topienie szczeniąt i śmierć owiec przy wykocie


Ten typek, aż kipi z nienawiści do mnie.
Największym bólem jego dupy jest to, że nie pójdę siedzieć, a moja hodowla koni się pięknie rozwija mimo brużdżenia mi przez stalkerów z RRseSyf.
A za co miałabym pójść siedzieć???
Nie popełniłam żadnego przestępstwa.
Natomiast przestępstwo popełnił Andrzej Deruchowski, który mnie oczernia i szczuje ludzi przeciwko mnie:

Dowód przestępstwa Andrzeja Deruchowskiego:
Deruchowski publicznie pomawia mnie o topienie szczeniąt i śmierć owiec przy wykocie:

"Pewnie ,że sprawę dało by się załatwić legalnie , koniom wyrobić dokumenty zastępcze , ale to wymaga trochę więcej zaangażowania ze strony gminy , która woli jednak tylko działania pozorne .

Na tą chwile nie ma podstaw do zabrania koni , chude nie są, ani pokaleczone nie są , a tylko bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia koni jest podstawą do ich zabrania bez wyroku .

A Indianka cwanie kombinuję , nie jest pierwszą taką mądrą. na wiochach często się zdarza ,że nawet ktoś z prawomocnym wyrokiem nie idzie siedzieć , bo ma zwierzęta gospodarskie , którymi niema się kto zająć . Kiedyś widziałem reportaż z jakieś wiochy , gdzie facet notorycznie wszczynał burdy , miał wyroki za pobicie , ale wsadzić go nie mogli , bo nie miał komu zostawić kilkunastu krów pod opieką . Więc Indiana jeszcze długo może się czuć bezkarna , jeszcze dużo szczeniaków utopi w rowie melioracyjnym , jeszcze wiele owiec padnie przy wykotach i zostanie wyrzuconych lisom i psom na padlinę .

Teraz ma trzy klacze , jednego stanowiącego ogiera i dwa źrebaki ogierki , za rok . półtora , to już będzie trzy klacze , jeden ogier czołowy i dwa młode ogiery , ciekawe jakie będzie jej tłumaczenia , jak ogiery pokopią się na śmierć , Brunhilda , źli sąsiedzi , zdziczałe psy , czy zmowa żydów lewaków i lesbijek ?

Tak czy siak ta baba nie powinna posiadać nawet kota . ale przy dzisiejszym działaniu gminy i PIW . opieszałości sądów i nieudolności policji obawiam się ,że jeszcze długo, długo ten babsztyl będzie funkcjonował bezkarnie . 😬"

http://re-volta.pl/forum/index.php/topic,80308.870.html

Deruchowski to oszczerca i stalker. Za nękanie idzie się siedzieć.
Zgłaszam typa do prokuratury!

Indianka

2 komentarze:

  1. Jak to jest Indianko, że mimo tylu obowiązków i zapracowania na Rancho, masz tyle czasu na śledzenie internetów i pisanie postów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga anonimowa, otóż zupełnie nie mam czasu. Nie śledzę internetu przez cały dzień. Całe dnie spędzam na dworze: w ogrodzie, stajni, na podwórku, siedlisku i na łąkach.

      Z doskoku zaglądam do internetu, gdy wchodzę do domu by np. napić się herbaty, zjeść posiłek czy odpocząć chwilkę.

      Albowiem wyświetla mi się skąd ludzie wchodzą na mojego bloga, ostatnio widzę tu setki wejść właśnie z revolty, z tego wątku, gdzie antypatyczne, chamskie osoby mnie opluwają oraz planują grabież moich zwierząt i pozbawienie mnie wolności.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!