poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Ktoś mnie broni na revolcie?!

Wow... Dochodzą do mnie sygnały, że ktoś stanął w mojej obronie na revolcie. To ogromne zaskoczenie i nad wyraz miła rzecz... 🌷
Szkoda, że nie mam wglądu w revoltę (revolciary zablokowały mój nick i IP).

Ale ta obrona musi być mocna, skoro się czkawką odbija na RRdeSyfie:

 "Skrzywdziłaś nie tylko Panią Izabelę ale przede wszystkim jej zwierzęta oraz wszystkich ludzi, którzy dali się wciągnać w te chore kukunamuniu intrygi.
Do tego ukradłaś całą masę czasu wielu ludziom, którzy mogli ten czas przeznaczyć dla swoich bliskich albo zwierzaków."

Nareszcie ktoś ten hejt i stalking widzi takim, jakim jest...
Jestem ciekawa, kto jest tym Obrońcą...?
To musi być ktoś dobry, empatyczny i szlachetny, że tak się angażuje w obronę obcej mu osoby... 💗💗💗🌷🌷🌷



To prawda, że łajdaczki krzywdząc mnie, krzywdzą przede wszystkim moje zwierzęta, okradają moje konie z lepszej paszy, z usług weterynaryjnych.

Ja nie mam dochodu, tylko sporadycznie skromne dotacje rolnicze, które są niestety w większości zajmowane przez komorników m.in. na poczet spłat zadłużenia sztucznie i złośliwie wygenerowanego wrednymi donosami.

Dziś dostałam kolejny niepotrzebny mandat, spowodowany donosem Ady Fidurskiej, która fałszywie oskarżyła mnie o to, że na moim podwórku leżą zwłoki padłych owiec. Nie leżą, a owce nie padły, lecz były zagryzione przez sąsiedzkie psy.

Mimo to, że tu żadne zwłoki nie leżały i tak wystawiono mi mandat, za banalny brak kolczyków.

Salamon potraktował donos łajdaczki, jako doskonałą okazję by wlepić mi mandat za cokolwiek. Chciał 500 złotych mandatu. Sąd zasądził 200 zł.

Teraz się muszę od tego odwołać, bo zwierzęta mają nadane numery, tylko nie stać mnie na wykupienie kolczyków. Ten sąd i ci sędziowie oleccy zawsze sądzą mnie stronniczo nieprzychylnie, więc pewnie i tak komornik szarpnie mi z konta dotacje gdy wpłyną i pomniejszy możliwości nabywcze gospodarstwa w temacie paszy, suplementów, desek na drzwi do stajni itd.

Te osoby, które na mnie i moje zwierzęta donoszą, zdecydowanie nie robią tego z miłości do zwierząt, która jest im de facto obca. Robią to z wrodzonej podłości, która każe im krzywdzić zwierzęta i ich samotną i niezbyt zdrową fizycznie opiekunkę, która na prawdę nie ma już sił bronić się przed tą falą nienawiści umiejętnie stymulowaną, przez wyrachowane łajdaczki. 😕

Indianka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!