sobota, 7 kwietnia 2018

Socjalne doprowadzają do strat i pozbawiają wolności


Nie rozumiem na jakiej podstawie socjalne Ewelina Giedrojć i Joanna Kowalewska chcą mnie umieścić w zakładzie psychiatrycznym?

Bo moje budynki są w złym stanie, a ja jestem zadłużana przez ich donosy?

To właśnie socjalne zażądały, aby PIW skontrolował moje gospodarstwo.
Przez te biurwy straciłam nerwy i co najmniej 550 złotych, o ile sobie komornik Jankowski nie doliczy więcej.

W gminie jest mnóstwo rozpadających się ruder i nikt ich właścicieli nie zamyka w psychiatryku. Tylko mnie sobie upatrzyły i się nade mną psychicznie znęcają. 

Indianka

3 komentarze:

  1. Wcześniej pisałaś, że chodzi o jednodniowe badania psychiatryczne, a nie o umieszczenie w szpitalu psychiatrycznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o jedno i o drugie.
      SSR Andrzej Borowski na wniosek socjalnej Eweliny Giedrojć i Joanny Kowalewskiej skierował mnie na przymusowe badania psychiatryczne w Węgorzewie mające dostarczyć mu podkładki, że jestem psychicznie chora i by mógł wydać decyzję o przymusowym zamknięciu mnie w psychiatryku wbrew mojej woli i woli mojej rodziny.

      Usuń
    2. Ja jestem psychicznie zdrowa, ale boję się takiego mataczenia psychiatry, jakiego dopuścił się Daniel Obara, albo jeszcze gorszego, jak psychiatra dostanie w łapę, aby mnie od razu zamknąć pod pozorem jakiejś ostrego ataku np. psychozy itp.

      Nadto podczas doprowadzania w kajdanach, gliny, które notorycznie nadużywają swoich uprawnień, mogą zrobić mi krzywdę. Zwyczajnie się boję tych bandytów.

      Moim zdaniem to są bandyci w mundurach, bo notorycznie łamią prawo i procedury, a olecka prokuratura i sąd ich chroni. Mam prawo się bać.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!