piątek, 13 kwietnia 2018

Donos Ady Fidurskiej z Rancho Romantica de syf


Na foto donos "Ady Fidurskiej" z "Rancho romantica de syf" na Facebooku, grupy zajmującej się oczernianiem mnie, pomawianiem, wyzywaniem, urąganiem, poniżaniem, obrażaniem i składaniem denerwujących donosów mających na celu niepokojenie mnie na moim gospodarstwie czyli stalkingiem.

Ta strona podszywa się pode mnie i pod moje gospodarstwo, bezprawnie koresponduje w moim imienu z celowo wprowadzonymi w błąd ludźmi. Ludzie piszą do twórczyń i twórcy tej strony sądząc, że korespondują ze mną. 

Autorzy tej strony wyciągają informacje od wprowadzonych w błąd korespondentów, manipulują nimi, podpuszczają, a następnie wulgarnie ich wyszydzają i obrażają publicznie. Przykładem jest przypadek Wojciecha Wojciechowskiego. 

Ada Fidurska skłamała pisząc o zalegających na podwórku zwłokach, pisząc donos wywołała zbędną czynność PIW Olecko za co powinna zostać ukarana. 

Powinna także zostać ukarana za stalking lub dokuczanie, gdyż jej działanie naruszyło mir mojego domu i gospodarstwa. 

Indianka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!