poniedziałek, 6 czerwca 2022

Pierwszy dzień lata

Wczoraj był pierwszy gorący, słoneczny dzień lata. Nareszcie wygrzałam się w gorącym słońcu i trochę opaliłam.

Wyniosłam sobie materac na podwórko i walnęłam się na niego z lubością. 

Po raz pierwszy od wielu lat w czerwcu jestem jeszcze biała. Zazwyczaj w kwietniu, najdalej w maju byłam już opalona.

W tym roku globalne oziębienie dokucza szczególnie.

Po południu wykąpałam się też w ogromnej, okrągłej kaście na podwórku.

W innej prostokątnej kaście umyłam naczynia.

Rano zaś posadziłam tuzin sadzonek topinamburów w ogrodzie i posadziłam w donicy koło domu sadzonki pietruszki kędzierzawej, aby mieć je pod ręką gdy gotuję.

Mój wczorajszy posiłek to surówka z podagrycznika, mniszka, rzodkiewek i topinambura.

Popiłam herbatą z łodyg i liści malin oraz z kwiatów mniszka.

Wczoraj rano zaczęłam porządki w gabinecie. Tam ma powstać kącik do nauki fitoterapii i prawa.

Podczas porządkowania gabinetu słuchałam podkastów o przytulii, gwiazdnicy i żółtlicy. U mnie to rośnie.

Przemeblowałam gabinet. Wyrzuciłam z pokoju jedną zdeformowaną, odkształconą, paździerzową szafkę. Druga też się kwalifikuje na śmietnik, ale potrzebuję ją, więc zachowam i odświeżę. Odmaluję ją na biało lub pastelowo. Ostatnio chodzą za mną błękity.

Cały pokój jest do malowania. Zaczęłam zdzierać szpachelką starą farbę ze ściany.

Zabrakło czasu i sił na pisanie pism w sprawie zwrotu koni i innych pism. Dzisiaj trzeba nadrobić zaległości.

Stawy mnie bolą cały czas i utrudniają poruszanie się i skupienie się nad ważnymi sprawami. 

Izabella INDIANKA Redlarska

8 komentarzy:

  1. Opalałaś się nago czy w ubraniach ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Co z tego, jeśli w domu wilgoć i grzyb, zabójstwo dla stawów

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, jest lato. Nieustannie wietrzę i suszę moją zimną kamienicę. Poza tym niebawem przeniosę się do stajni by tam nocować, bo tam mi się najlepiej śpi.

    OdpowiedzUsuń
  4. W stajni jest sucho i ciepło teraz. Ciepłej niż w domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie będziesz spać zimą?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!