poniedziałek, 20 czerwca 2022

Zapraszam do wsparcia szczytnej zbiórki na walkę o zwierzęta

4 komentarze:

  1. Osobom, które wpłacają na zbiórkę w dobrej wierze serdecznie dziękuję, zaś złotówki ekoterrorystów i stalkerów, którzy wpłacają po jeden złoty tylko po to by móc mi ubliżać i mnie obrażać oraz szkalować - zostaną przeznaczone na zakup czekolady dla mnie dla osłody przykrości spowodowanych tymi obraźliwymi, nikczemnymi wpisami.

    Indianka vel Serbia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tej zbiórki nie ma, strona nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbiórka jest aktywna, tylko chwilowo niewidoczna, bo stalkerzy z syfa coś nakłamali. Napisałam do portalu z prośbą o wyjaśnienie zawieszenia strony i jej przywrócenia.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!