piątek, 24 czerwca 2022

Bździągwy czytają i szkalują

Jebane bździągwy czytają mojego bloga, przekręcają to co napisałam, pierdolą dyrdymały na Facebooku i re-volta na mój temat, ślą donosy wszędzie gdzie się da, nawet blokują mi uczciwe zbiórki na prawnika.

Uzależnione od mojego bloga ameby niezdolne do ludzkich odruchów!
Wpłaćcie kasę na zbiórki, szmaty jebane, skoro za darmo czytacie mojego bloga i się nim podniecacie!

Polepszają sobie puste lale swoje samopoczucie dogadując mi głupkowato! Płaćcie zdziry za psychoterapię, bo sobie polepszacie moim kosztem swoje samopoczucie!
Co za obrzydliwe mendy! 😡

Dziwki pierdolone, obłudne szmaty, ściemniające, że one z troski napuszczają na mnie GOPS i ekoterrorystów - nie wpłaciły na zbiórkę na rower rehabilitacyjny nawet 5 złotych. Co za kurwy jebane!

Dojadę was za te wszystkie dokuczania, nękania, prześladowania.
Będziecie z kasy wyskakiwać w podskokach!

Na 10 złotych się nie skończy. 😈

Znalazły sobie szmaciska kozła ofiarnego, dziewczynkę do bicia! Będziecie kurwy kwiczeć.
Obiecuję wam to. Dobiorę się wam do dupy po kolei.

Co za denne kreatury! 😡


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!