środa, 8 czerwca 2022

Odkrywam kolejne jadalne i lecznicze zioła

Odkrywam kolejne jadalne i lecznicze zioła. Poszerzają one moje menu. Codziennie jem surówki z ziół i warzyw.

Postanowiłam by codziennie przyswajać sobie wiedzę o jednym leczniczym zielu.

Nazbierałam całe mnóstwo linków do kanałów zielarskich. Teraz tylko oglądać.

Zaopatrzyłam się też w podręczniki zielarskie.

Sumarycznie wiedza z kanałów zielarskich i z podręczników powinna mi dać solidne podstawy do opanowania ziołolecznictwa.

Podręcznikami do fitoterapii i farmaceutycznymi też nie wzgardzę.

Łąki mam nieskazitelnie czyste, nigdy niepryskane żadnymi herbicydami. Stanowią one ogromne bogactwo leczniczych i jadalnych ziół.

Po co trudzić się uprawą ogrodu skoro można zbierać bez wysiłku zioła?

Jednak mój ogród też będę uprawiać, ponieważ potrzebuję wyhodować sobie warzywa okopowe na okres zimowy.

Izabella INDIANKA Redlarska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!