sobota, 11 czerwca 2022

Nowy przydomek dla Indianki

Szukam sobie nowego przydomka.
Tym razem ma być czysto słowiański.
Przejrzałam listę imion słowiańskich.
Dobrze brzmi i znaczy Dobromira.
Ale najbardziej mi się podoba słowo Serbia jako nazwa własna.

Indianka czyli dziewczyna żyjąca jak Indianie czyli blisko natury to trafna nazwa, ale Słowianie też tak żyli.

Co więcej, mój rodowód jest słowiański, a nie indiański, choć pierwsze szałasy Słowian przypominały indiańskie namioty.
Kilka tysięcy lat temu Słowianie żyli podobnie jak Indianie. Jednak słowiańska cywilizacja od początku była bardziej zaawansowana, przynajmniej w porównaniu do stylu życia Indian północno amerykańskich.

Serbia to kolebka cywilizacji słowiańskiej w Europie. Serbowie są piękni i waleczni. To mądry naród. Zatem Serbia.
Od dziś jestem Serbia.

2 komentarze:

  1. Ty, Serbia, Chorwacja i Czarnogóra, idź sflaczałą kapustę wysadzić, Nieróbko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paszoł won, dziadu! Ja tutaj decyduję co jest priorytetem i co robię w jakiej kolejności. Kapusta jest jędrna i hartuje się przed wysadzeniem jej na grządki.

    Mam zaległe sprawy administracyjno sądowe do ogarnięcia i muszę sobie stworzyć warunki do pracy umysłowo biurowej, więc mi tutaj nie brąchaj!

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!