poniedziałek, 20 czerwca 2022

Zbiórka na rower rehabilitacyjny

Zapraszam do udostępniania i wpłat na zbiórkę na rower rehabilitacyjny.

pomagam.pl/rower4

Jestem samotną kobietą mieszkającą na wsi. Kilka lat temu zostałam brutalnie napadnięta i okradziona z całego dorobku mojego życia przez zorganizowaną grupę przestępczą.

Walka o poszanowanie moich podstawowych praw i odzyskanie zrabowanego majątku wykończyła mnie psychicznie i fizycznie.

Mój majątek jest nadal w łapach złodziei co doprowadza mnie do rozpaczy i depresji. Posypało mi się strasznie zdrowie. Przeszłam gorączkę reumatyczną i powykręcało mi stawy.

Mam spuchnięte, bolesne stawy, problemy z poruszaniem się, ze wstawaniem i chodzeniem.

Ta zbiórka ma sfinansować zakup roweru do rehabilitacji i jazdy po zakupy, albowiem obecnie nie jestem w stanie chodzić kilometrami na zakupy, a nie posiadam samochodu.

Mój stary wysłużony rower zepsuł się.

Zaś ja już miałam od kilku miesięcy problemy w utrzymaniu się na nim, ze względu na zesztywniałe i bolesne stawy. Potrzebuję rower z 4 kołami by się móc bezpiecznie i stabilnie przemieszczać, tym bardziej, że drogi wiejskie są wywrotne z uwagi na piach na nich leżący.

4 komentarze:

  1. Ten rower nie nadaje się do jazdy po wiejskich, piaszczystych drogach no chyba, że masz silne nogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma 4 koła, więc jest stabilny. Nie spadnę z niego. Poza tym ma duży kosz na zakupy, a ja potrzebuję coś takiego by przywieźć kurom, psom i kotom karmę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłam się - rower ma trzy koła. Osoba jadąca opiera się na trzech kołach formujących stabilny trójkąt.

      Usuń
  3. Nogi to ja miałam silne dopóki mi stawy nie wysiadły. Teraz to muszę stawy oszczędzać aby nie wylądować na wózku inwalidzkim.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!