niedziela, 26 czerwca 2022

Korzystanie z upalnego lata

Dzisiaj jednak nie usiadłam do pism procesowych. Po prostu korzystałam z upalnego lata krzątając się na siedlisku i w ogrodzie. Oczywiście nie opalałam się celowo, bo było na to za gorąco i zbyt niebezpiecznie.

Ugotowałam sobie herbatę z białych kwiatów czarnego bzu i zjadłam smakowite śniadanie.
Usmażyłam też omastę na chleb z tłustej kiełbasy, smalcu i cebuli oraz pokrzywy.

Odkryłam, że woda w konewkach się bardzo nagrzała w Słońcu. Była wręcz gorąca.
Nalałam wody do garnków i kast. Jutro, gdy się woda porządnie zagrzeje - pozmywam garnki oraz umyję włosy.

Do wanny w ogrodzie też nalałam wody.
Powinna się jutro porządnie zagrzać i będę mogła się cała w tej wodzie wymoczyć i umyć. Może nawet ziół do tej wody dodam.

Przygotowałam sobie wszystko co trzeba do siania i sadzenia warzyw jutro.

Psom, kotom i kurom umyłam garnki i kasty na wodę oraz nalałam świeżej wody.

Trochę naczyń zmyłam.

Wyniosłam na Słońce zimową pierzynę. Wietrzyła się i suszyła w Słońcu. Słońce wypaliło roztocza. Kołdra zdezynfekowała się w Słońcu.

Wieczorem wyszorowałam starą, metalową wannę w ogrodzie.

Przez to ruszanie się po siedlisku i ogrodzie znów mnie bolą stawy.

Muszę w końcu wybrać się do lekarza oraz wczytać w zioła przeciwzapalne i je stosować regularnie na moje stawy. Gdy mnie męczy ból nie myślę jasno. Nie mogę się skupić by sobie coś przygotować.

Gdy się ciut lepiej czuję, muszę przygotować sobie zioła przeciwzapalne i przeciwbólowe.
Muszę miec ostry stan zapalny skoro tak mocno mnie bolą stawy.

2 komentarze:

  1. Teraz nie sieje się warzyw ani nie sadzi, za późno na to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znasz się Ewa na ogrodnictwie. Jest wiele warzyw, które o tej porze roku można siać lub sadzić.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!