niedziela, 26 czerwca 2022

Płatne komentarze

W związku z tym, że bezczelne, zawistne pasożyty pasożytujące za darmo na moim blogu aby dogryzać mi i urągać celem polepszania sobie samopoczucia i podbudowywania swoje ego moim kosztem, nie wpłaciły nic na zbiórkę na rower rehabilitacyjny ani na kompleksową pomoc prawną, a niektóre z nich nadal chamsko mi dogryzają w komentarzach pod moimi postami oraz obrażają mnie publicznie na Facebooku - przestanę czytać komentarze na moim blogu.

Jedyne komentarze, które do mnie docierają do mojej skrzynki emailowej są to komentarze ze zbiórek. Tylko na takie będę reagować.

Chcecie sobie poszczekać na mnie, to płaćcie bździągwy za wasze dyrdymały. 😈

5 komentarzy:

  1. Minimalna kwota przelewu na zbiórkę to 1 zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dziwki, które mi od lat urągają i mnie obrażają, zrobiły kilka złotówkowych wpłat tylko po to by zdyskredytować moją zbiórkę i zniechęcić potencjalnych darczyńców od wpłat, a wcześniej naganiały Kozłowskiej darczyńców aby wygrała sprawy o zwierzęta ze mną. To zawistne kurwy, które doprowadziły swoimi pomówieniami do okradzenia mnie ze zwierząt. 🙅

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będzie tak, że ja będę traciła za darmo czas i dobre samopoczucie czytając urągania, pogróżki i obelgi zawistnych babokleszczyc, które przypięły się do mnie jak kleszcze by mi zatruwać życie. Jak chcą mi dogryzać w komentarzach to niech płacą za swoje wysrywy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dni są zaiste piękne, słoneczne, upalne - ja mam co robić na mej pięknej farmie. 🙌
    A te pizdy niech żółć zalewa, że sobie tutaj tak fajnie żyję. Jebane mieszkanki bloków miejskich. 🙅

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!