poniedziałek, 20 czerwca 2022

Zbiórka na rower urodzinowy

Dzisiaj są moje urodziny i jest to doskonała okazja do utworzenia zbiórki na nowy, lekki w prowadzeniu rower z przerzutkami.

pomagam.pl/lekkirower

Mieszkam na wsi, 20 km od miasta. Do najbliższego przystanku PKS mam kilka kilometrów, które trzeba przejść, co w moim przypadku jest bolesne z uwagi na chore stawy. Choruję na reumatyzm. Mam powykręcane, spuchnięte stawy.

Latem połączenia autobusowego z miastem w ogóle nie ma i jedynym sposobem by dostać się do miasta jest rower.

Droga do miasta jest górzysta i wymaga wysiłku i sprawnych stawów. Nie jestem w stanie pokonywać takiego dystansu bez wsparcia jazdy odpowiednio dobieranymi biegami.

Zesztywniałe i bolesne stawy utrudniają mi poruszanie się także na zwyczajnym rowerze, ale przy takich długich trasach tylko rower o dużych 28 calowych kołach i wyposażony w biegi umożliwiające płynną i lekką jazdę pod górę jest jedynym trafnym rozwiązaniem. Stąd ta zbiórka.

Niestety nie jestem w stanie sama sfinansować zakupu takiego pojazdu, ponieważ zostałam okradziona z całego dorobku mojego życia i nie mam żadnych dochodów.

12 komentarzy:

  1. A co się stało z tym rowerem co jeździłaś w zeszłym roku ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zepsuty i zużyty. Po za tym nie ma przerzutek ani 4 kół, a ja potrzebuję rower maksymalnie ułatwiający mi jazdę, bo na zwykłym nie daję rady utrzymać się i jechać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbiórki na 2 rowery ??? Po co Ci 2 ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czterokołowy do jeżdżenia na zakupy i po paszę dla zwierząt w mojej okolicy, a ten długodystansowy do jeżdżenia do lekarza i na zakupy do Olecka.

    Ten czterokołowy ma małe kółka i jest dużo wolniejszy niż ten z dużymi kołami. Nie można na nim się rozpędzić. Za to jest stabilny i ma duży kosz na worki karmy. Jadąc na nim mogę się zatrzymać nie zsiadając z roweru. Bardzo bolą mnie stawy, gdy wsiadam i zsiadam. To duży wysiłek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serbio mam dobre wiadomości- możesz się ubiegać o dofinansowanie od państwa 100 złotych na dekoder TV oraz chyba 250 złotych na rower chyba już ten elektryczny. Po za tym zgłoś się do MOPSu lub innych ośrodków pomocy . Oni także dokładają się do sprzętu . Możesz wybrać też inny sprzęt a oni dofinansują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niby co ma zrobić z tym dziadostwem od państwa jak używany elektryk to wydatek rzędu 3000.

      Usuń
    2. Nowy elektryk kosztuje około 5000 zł. Z dopłatą 2500 zł dałoby to koszt zakupu 2500 zł.
      Ja zastanawiam się nad elektrykiem tylko koszt zakupu mnie poraża i dylemat czy dam go radę naładować energią.

      Usuń
  6. W mojej okolicy żywność w sklepach jest bardzo droga i tylko jeżdżę tam po korpusy dla zwierząt po 4zł za kilogram, a po zakupy dla siebie muszę jeździć do Olecka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serbio już poprawiam się 100 złotych przysługuje na zwrot od państwa na dekoder DVBT-2 ;250 złotych na zakup telewizora z DVBt-2 A dopłata do roweru elektrycznego -3-5 tysiące złotych. Warto więc. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja się zorientuję czy z KRUS należy mi się dopłata do roweru elektrycznego. Od GOPSu nie chcę nic, bo one od razu popedzą do sądu składać wniosek o zamknięcie mnie w zakładzie psychiatrycznym jak to zrobiły w 2017 roku. Tylko czekają by wykorzystać mój wniosek do zrobienia mi krzywdy. Te kobiety nie zasługują na zaufanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie doplaty do rowerow elektrycznych wprowadziła Gdynia . Mieszkańcy Gdyni mogą składać wnioski o dopłaty od końca maja – czyli od momentu opublikowania uchwały – do końca października. Kolejny nabór wniosków wystartuje w styczniu 2023 roku i najpewniej będzie na niego wiele chętnych, bo wnioskujący mogą liczyć na dopłatę w wysokości do 50% kosztu zakupu roweru, ale jednocześnie nie więcej niż 2500 zł. Oznacza to, że przy zakupie ebike’a w cenie 5000 złotych „wydamy” tylko 2500 zł, czyli tyle, ile za porządniejszy rower bez napędu. Czy to nie świetne?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!