wtorek, 14 czerwca 2022

Przedsiębiorczy dzień

Dzisiaj cały dzień był bardzo intensywny.
Załatwiłam wiele pilnych rzeczy mających na celu usprawnienie mojej pracy biurowej.
Pokój do pracy pięknieje z każdym dniem - wręcz zachwyca.

Wpadła dziś Brunhilda i pokazałam jej owoc mojej kilkudniowej pracy. Zachwyciła się.
Mnóstwo kwiatów stoi na parapecie i stole.
Kolorowo jest.

W takim miejscu jest przyjemnie pracować. Stanowisko gotowe do twórczej pracy.

Dzisiaj tam jeszcze nie pracowałam, bo potrzebowałam na telefonie powisieć w łóżku, bo ktoś nawalił wczoraj i do dzisiaj trzeba było wyjaśniać sprawę. Sprawa ostatecznie wyjaśniona pozytywnie i zakończona.

Po niej zajęłam sie innymi sprawami. Prawie wszystkie załatwiłam. Mam do dokończenia tylko jedną sprawę z dziś. Jutro zajmę się czymś innym.

Niebawem moje urodziny. Chcę je uczcić godnie.

4 komentarze:

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!