poniedziałek, 20 czerwca 2022

Strasznie śpiąca

Dzisiaj jestem strasznie śpiąca, także nie ma świętowania ani pisania pism administracyjnych i procesowych.

Nakarmiłam tylko zwierzęta, zmieniłam kurom wodę do picia, przygotowałam sobie sadzonki do posadzenia i kupiłam przecenione podręczniki prawnicze do walki o zwierzęta i moje prawa człowieka.

Cudem udało mi się te podręczniki kupić po obniżonej cenie, bo zamówilam je w okresie trwania potężnej promocji. Dzisiaj te pozycje kosztują już kilkadziesiąt złotych więcej za sztukę.

Potrzebuję więcej podręczników i bardziej specjalistycznych, ale na początek może być.

Zwłaszcza jedna zamówiona specjalistyczna pozycja prawnicza będzie dla mnie ogromną pomocą i oparciem w walce ze zorganizowaną grupą przestępczą, która mnie okradła i planuje kolejną krzywdę, aby uniemożliwić mi odzyskanie zwierząt.

Ta pozycja kosztowała ponad 100 złotych, także hojna wpłata szanownego darczyńcy w całości poszła na zakup tego opracowania prawniczego.

Zaś za wpłaty ekoterrorystycznych hejterek kupię sobie czekoladę jako zadośćuczynienie za ich obraźliwe wpisy na stronie mojej zbiórki.

Także mimo, że dzisiaj jestem niedysponowaną załatwiłam ważną pomoc prawną w postaci podręczników prawniczych.

Część podręczników kupiłam za moje pieniądze przeznaczone na żywność, także będzie głodno, ale jakoś przetrwam na chwastach. Ważne, że pomoc merytoryczna za kilka dni do mnie przyjedzie. Książki papierowe przydadzą się teraz i w przyszłości gdy zabraknie Internetu.

Zwłaszcza w sytuacji, gdy klika podważa twoją wiarygodność ważne jest by opierać się na argumentacji wybitnych i uznanych prawników, cytować ich wypowiedzi i dawać odnośniki do ich literatury. Odpowiednie prawnicze podparcie pozwoli mi iść jak czołg w sprawach zwierząt. 😊 Niech tylko spróbują napisać, że cytowany profesor ma urojenia.😈








4 komentarze:

  1. Serbio ale po co marnować pieniądze na tak kosztowne książki . Nie lepiej zainwestować w coś co będzie ci przynosić jakiś zysk . Może zajmij się handlem. Już jest bardzo drogo węgiel - może kup taniej a sprzedaj drożej? Handel sprawdza się w każdym czasie. Jeśli masz żyłkę do tego to sukces murowany .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na węgiel opłaca się teraz polować w sklepie PGG, nawet jak nie potrzebny. Z transportem można kupić za 1500zł/t, a sprzedać od ręki na olx za 2500zł albo i lepiej. 5ton można kupić maksymalnie, mojej rodzinie się udało, ja dalej próbuję.

      Usuń
  2. 100 złotych? To chyba jakiś naprawdę cienki podręcznik, ponieważ solidne pozycje naukowe kosztują od 200 złotych w górę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam w promocji, po obniżonej cenie. Gruby jest.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!