czwartek, 23 czerwca 2022

Zbiórka na walkę o konie



https://pomagam.pl/walkao7koni

W 2018 i 2019 zostałam okradziona przez zorganizowaną grupę przestępczą pozorującą ratowanie zwierząt.

W grudniu 2021 wygrałam dwie sprawy sądowe z ekoterrorystami, którzy okradli moje gospodarstwo i zmarnowali mi większość zwierząt.

W dniu 22 grudnia 2021 wygrałam sprawę karną w Sądzie Rejonowym w Olecku, a w dniu 23 grudnia 2021 sprawę administracyjną w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Olsztynie.

W kwietniu 2022 wygrałam apelację w Sądzie Okręgowym w Suwałkach.

Oto wyrok uniewinniający mnie z fałszywych zarzutów rzekomego zaniedbywania zwierząt:

https://kreatywnaromantyczka.blogspot.com/2021/12/wyrok-uniewinniajacy-w-sprawie-koni.html

Natomiast w dniu 23 grudnia 2021 Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie uchylił decyzję administracyjną wójta Kowal Oleckich, Krzysztofa Locmana oraz Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie w przedmiocie wyrażenia zgody na zabór moich koni. Oznacza to, że konie muszą być zwrócone.

Minęło już pół roku od korzystnych dla mnie wyroków, a konie nie są zwracane. Konieczność zwrotu zwierząt wynika z samej Ustawy o Ochronie Zwierząt.

Mimo to potrzebne są dodatkowe działania prawne i logistyczne.

Ta zbiórka ma je sfinansować.

Proszę o wpłaty i udostępnianie zbiórki.

Na zdjęciu moje konie: klacz młp Denver de Rebelle i ogier arabski Fineasz oo.





To hodowczyni, która została okradziona przez zorganizowaną grupę przestępczą pozorującą ratowanie zwierząt.

https://pomagam.pl/walkao7koni

4 komentarze:

  1. Co się dzieje z tymi zbiórkami? Chole.ry można dostać- co chwilę nowa i nowa? Czy nie możesz zrobić z tym jakiegoś porządku? Wystosuj apel do tych osób co blokują te zbiórki lub poproś ich jakoś ładnie . Bo kuwicy można dostać .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zorganizowana grupa przestępcza blokuje moje zbiórki. Nie poradzisz nic. Jak zablokują tę trzecią to znajdę inny portal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisanie do zarządu portalu nic nie daje, bo kładzie lachę na moje zapytania czemu zbiórka zdjęta. One są niewidoczne dla darczyńców, ale ja je widzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie prawda o złodziejach zwierząt się nie podoba. To takie modne zmieszać właściciela zwierząt z błotem, ale napisać zdanie prawdy o cwaniarach z pseudo fundacji to "nu nu, nie nada."
    "To niedobra jest o tym pisać. Nie ma na to żadna rubryka".

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!