czwartek, 12 kwietnia 2018

Północne ogrodzenie i atakujący owce czarny pies



Na zdjęciu ogrodzenie mojego gospodarstwa od północy przy pomocy siatki leśnej oraz czarny pies na moim polu, który atakuje i gryzie moje owce.

Ten pies był już dawno zgłoszony dzielnicowemu Pawłowi Warsiewiczowi. Zrobił mu zdjęcie. 

Ten pies nadal nie został usunięty przez służby z mojego gospodarstwa i nadal atakuje moje owce.

Podczas, gdy ten pies krąży po moim gospodarstwie, została zagryziona owca. 

Widziałam też, jak rzucił się na inną owcę w biały dzień pod moim domem i zagryzał ją. Psa odegnałam. Owca pokaleczona.
Utyka. 

Widziałyśmy ja i Niemka, jak ten pies agresywnie ujada na moje owce i ściga je.

Próbowałyśmy go złapać, ale nie da się. Odegnany pies wraca i atakuje.

Na drugim zdjęciu owca zagryziona podczas mojej nieobecności. Owca została zagryziona na podwórku przed owczarnią. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!