środa, 11 kwietnia 2018

Nie wyrażam zgody na transport do Węgorzewa na żadne badania!


III RNs 181/17

Adresat:

Sędzia Sądu Rejonowego
Andrzej Borowski
Sąd Rejonowy w Olecku
III Wydział Rodzinny i Nieletnich
ul. Osiedle Siejnik I 18
19-400 Olecko
tel. 87 523 06 10
fax 87 523 05 98
rodzinny@olecko.sr.gov.pl


III RNs 181/17 Pismo procesowe

Nie wyrażam zgody na transport do Węgorzewa na żadne badania, ani tym bardziej na przymusowe "leczenie" psychiatryczne.

Sprawa została wszczęta przeciwko mnie na podstawie zmowy urzędniczej o podłożu kryminogennym. Są łamane moje prawa człowieka i obywatela.

Choruję na zaawansowaną niedoczynność tarczycy. Jestem bardzo osłabiona i senna. Podczas brutalnego transportu w wykonaniu policji oleckiej, mogę stracić przytomność. Nadto cierpię na chorobę lokomocyjną. Mdleję podczas uciążliwej jazdy samochodem takim jak radiowóz, zwłaszcza transportowana w klatce w kajdanach jak zwierzę czy seryjny morderca.

Także powrót autostopem z Węgorzewa nie jest dla mnie bezpieczny. Mogę zasłabnąć po drodze, przewrócić się i nie wstać. Jestem obecnie bardzo osłabiona.

Jeśli stanie mi się krzywda podczas tego przemocowego wywiezienia, zasłabnę lub umrę - wnoszę o ukaranie sędziego, który mnie poddaje tej nieludzkiej przemocy, nie licząc się z moim dobrem i zdrowiem, realizując za wszelką cenę plan nieuczciwych urzędniczek z GOPSu w Kowalach Oleckich i policji oleckiej, która dąży do zamknięcia w zakładzie psychiatrycznym normalnej osoby. 

Odszkodowanie w przypadku mojej śmierci, w wysokości miliona złotych, proszę wypłacić z pensji sędziego Andrzeja Borowskiego dla mojej mamy -  zamieszkałej w Szczecinie. Taka jest moja wola.

Izabella Redlarska
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie
511945226

14 komentarzy:

  1. Przecież napisali ci na grupie, że z nakazem sądowym nie ma dyskusji, bo jak nie dobrowolnie, to będzie pod przymusem. Po co się ośmieszasz? Zmowa o podłożu kryminogennym? Jakie masz dowody? Kiedyś ktoś się zdenerwuje i odpowiesz za to, i to nie będzie kara finansowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Przecież napisali ci na grupie" - a ja ci napisałam lewicowy chuju, czerwony bandyto, że nie życzę sobie nigdzie być wywożona, więc pierdolony łachu zakoduj sobie to i przestań mi grozić szmaciarzu!

      Usuń
    2. Czy ja cię wyzywam? Kultury trochę. Ja też sobie wielu rzeczy nie życzę, ale prawo jest prawem. I gdzie tu widzisz groźby? Sama wystawiasz sobie świadectwo.

      Usuń
    3. Pocałuj mnie w dupę chuju pierdolony!
      Nie groź mi! To jest twoja groźba:
      "Kiedyś ktoś się zdenerwuje i odpowiesz za to, i to nie będzie kara finansowa." Co, pobijesz mnie? Zabijesz, skorumpowana szmato?!

      Co ty szmaciarzu nazywasz prawem?
      Wywożenie normalnej osoby do psychiatryka??!😵

      Boże, co za zjeby tu mieszkają! 😵

      Usuń
    4. Zakoduj sobie, że ci, którzy się pastwią nade mną, znęcają psychicznie i fizycznie są przestępcami, stalkerami.

      Wywożenie do psychiatryka to jest stalking.

      Usuń
    5. Mieszkam jakieś 500 km od ciebie. I to nie jest żadna groźba, a jedynie rada myślącego człowieka. I jeszcze jedno ci poradzę, bo widzę, że masz z tym problem: panuj nad sobą, bo jak dostaniesz takiego amoku w Węgorzewie, to będą mieli powód do skierowania cię do szpitala w trybie natychmiastowym. A z takiego szpitala nie wychodzi się po 2 dniach.

      Usuń
    6. Skończ przynudzać. Jakbyś ty był non stop atakowany, tez byś dostał amoku, a to nie oznacza, ze jesteś wariatem, tylko doprowadzonym do szału zaszczutym normalnym człowiekiem.

      Usuń
  2. Twój stosunek do innych jest szokujący.Po co te obelgi? Jak nie potrafisz kulturalnie konwersować, to nie rób tego wcale. Tak prostackiego języka i takiego sposobu odpowiadania dawno nie widziałem.Publikujesz posty publicznie, publikujesz komentarze, więc zachowuj się przy tym przyzwoicie.Nic ale to nic nie tłumaczy takiego zachowania. Prostactwo, wulgaryzmy, zwykłe chamstwo i brak kultury godne pożałowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spierdalaj z tym swoim żałosnym dogadywaniem i pouczaniem, żałosna namiastko człowieka.

      Mój nerw jest całkowicie uzasadniony. Jest spowodowany uporczywymi atakami na mnie, moje zwierzęta i moje gospodarstwo.

      Usuń
  3. Przez takie zachowanie i konflikty ze wszystkimi masz skierowanie na badania.
    Myślę że jak tam obrzucisz lekarzy wulgaryzmami to zostaniesz tam na długie miesiące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja wszczynam konflikty.
      Jestem atakowana. Konflikty są ze mną wszczynane, poprzez najścia na moje gospodarstwo i szkodzenie mi.

      Druga sprawa, to taka, że wulgaryzmy, to nie powód, aby człowieka mściwie zamykać w więzieniu.

      Trzecia sprawa, byłam już 3-4 krotnie badana i nikogo nie wyzywałam, byłam kulturalna. Nie ubliżałam lekarzom.
      Lekarze zresztą też nie ubliżali mi i byli wobec mnie kulturalni.

      Usuń
    2. Nie mam w planie i nie zamierzam nikomu ubliżać.
      Jeśli gliny przyjadą po mnie, by mnie tam zawieść do Węgorzewa, pojadę spokojnie jak zawsze.

      Nie ma żadnego powodu do pobicia mnie, szarpania, rozwalania drzwi, zakuwania w kajdanki, zabierania komórki, zamykania w celi.

      Usuń
  4. Jeśli zostanę skrzywdzona, zamknięta w psychiatryku - to nie ręczę za siebie. Wtedy moim celem życia stanie się zabicie wszystkich tych kreatur, które doprowadziły mnie do tej sytuacji.

    Proszę, aby mnie pomszczono. Znacie nazwiska kreatur, które mnie postawiły w tej sytuacji, które zrobiły zamach na mnie, na moją wolność.

    Macie moją zgodę na zgładzenie bydlaków. Nie są godni by żyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. bella donna a idż do psychiatryka i odpocznij przelecza cie przjebia osrają opluja

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!