sobota, 7 kwietnia 2018

GOPS Kowale Oleckie napuszcza kontrole


Jak widać czynna stajnia u mnie jest. Są nawet dwie duże stajnie.
U sołtyski nie ma stajni ani wiaty, ale konfliktowa, szkodliwa Ewelina Giedrojć napuściła na mnie PIW Olecko by mi zaszkodzić i doprowadziła do straty finansowej za rzekome uniemożliwienie kontroli.

Inspektorzy PIW Olecko na specjalną prośbę GOPS Kowale Oleckie, zrobili mi trzy kontrole.

I. W pierwszej wzięłam pełny udział. Jest z niej protokół kontroli.

II. Podczas drugiej byłam chora. Poinformowałam telefonicznie Kornela Laskowskiego, że nie jestem w stanie wstać.

III. Podczas trzeciej nie wiedziałam, że przyjechali i stali pół kilometra od domu. Za tę trzecią dostałam wyrok kary grzywny od SSR Mariusza Justyna Mazura z Sądu Rejonowego w Olecku.

Straty na moim gospodarstwie to sprawka Eweliny Giedrojć i Joanny Kowalewskiej.
Gdyby nie ich wnioski do PIW Olecko o kontrolę, nie poniosłabym straty finansowej.
Te kobiety to szkodnice o złych zamiarach, wykorzystujące swoje stanowiska, by szkodzić.

GOPS Kowale Oleckie działa na szkodę osób, którym powinien pomagać, a nie szkodzić. W ten sposób ta instytucja gminna mija się z celem, dla którego została powołana. Powinno się te kobiety zwolnić, lub odebrać temu biurokratycznemu pasożytowi finansowanie. To skandal, by rolnicy byli zmuszeni do finansowania tego typu wrogiej działalności z pogranicza kryminału. Te kobiety nadużywają swoich uprawnień w złej wierze, w złych zamiarach. 

Indianka

5 komentarzy:

  1. Ty nie kwalifikujesz się do pomocy GOPS, masz majątek. A to, że nie chcesz z niego nic uszczknąć, nie znaczy, że mają ci pomagać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niech mi nie pomagają. Po co tu lazły???
      Ja ich nie prosiłam o pomoc.
      Zrobiły najście na mnie na moim gospodarstwie w eskorcie policji, zadawały głupie pytania i zaproponowały mi przytułek dla bezdomnych, a dwa dni później sprowadziły przypadkowego względnie zaufanego policji, psychiatrę, by mi wystawił nieprawdziwą opinię i zaraz potajemnie w sekrecie przede mną i moją rodziną założyły sprawę sądową.

      Usuń
  2. To są stare zdjęcia. Pokaż stan na dzień dzisiejszy mądralo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zdjęcie z roku najazdu socjalnych i policji na moje gospodarstwo, z wiosny 2017 roku.

      W sierpniu 2017 roku gdy Giedrojć z tą drugą i patrolem policji zrobiła najazd, ogród był większy i pełen własnych warzyw.

      Usuń
  3. A może dałoby radę zrobić zrzutkę na Twoje długi (pełno teraz stron umożliwiających legalną zrzutkę pieniędzy na wybrany cel)? Ile tego w sumie jest, razem ze starymi zobowiązaniami za prąc, wodę, czy co tam potrzeba. Tak żebyś była zupełnie czysta, pokończyć stare sprawy sądowe możliwie ugodowo i odciąć się od nich? Miałabyś totalny spokój, zupełnie ignorować zaczepki wrogów. Wiem, że to niełatwe, ale mogłabyś skupić się na sobie, gospodarstwie i zwierzakach, bo ta walka, mimo że słuszna, pochłania mnóstwo Twojej energii, czasu i zdrowia. Myślę że np na zrzutka.pl czy podobnych uda się uzbierać kwotę, popłacić kary i całą resztę i odciąć się od nich wszystkich...

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!